Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.32914/mcpr.9.1-2.5

’’ŠTO JE TO JEDAN METAR?’’ REZULTATI KOMPARATIVNE ANALIZE REZULTATA TESTIRANJA DVA PRISTUPA UČENJA OVE TEME U VRTIĆU

Slavoljub Hilčenko ; College of Vocational Studies for Teacher and Trainers Education, Subotica, Serbia
Vukan Popović ; Elementary School ’’Isa Bajic’’, Kula, Serbia


Full text: croatian pdf 888 Kb

page 69-80

downloads: 759

cite


Abstract

Studenti smjera za odgajatelje na Strukovnoj školi u Subotici iz nastavnog predmeta Primjena računala u vrtiću u okviru svojih vježbi razvijaju e-didaktička učila, koja nalaze svoju praktičnu primjenu u predškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama na teritoriju Općina Subotice, Sombora, Vrbasa i Kule. Ovakva učila su vrlo oskudna, dok su ona dostupna ili na stranom jeziku ili ne zadovaljavaju didaktičko-metodičke aspekte. Sa druge strane, prema priznanju odgojitelja, oni zaziru od takvog pristupa radu, ukoliko nije jednostavan i intuitivan u primjeni, učinkovitiji i podsticajniji djeci od tradicionalnog pristupa. Cilj rada jeste predstavljanje jednog e-učila, odnosno komparativne analize rezultata testiranja oba pristupa na istu temu. Ostvareni eksperimentalni rezultati su na strani grupe djece predškolaca iz Metodike matematike, koja je koristila e-učilo – multimedijalno-animiranu i interaktivnu PowerPoint prezentaciju ’’Što je to jedan metar?’’ na tablet računalima u odnosu na tradicionalan pristup – aktivnost odgojitelja i provjeru znanja – klasičnim (neverbalno, tekstualno-aplikativnim) testom – radnim listom s 5 zadataka. Prije samog istraživanja, od svih ispitanika (400), verbalnom provjerom, 368 (92,0%) djece je izrazilo stav da bi novu temu usvajali posredstvom e-učila, što potvrđuje stupanj motiviranosti koje ono implicitno/eksplicitno posjeduje.

Keywords

E-učila; veća učinkovitost; motivacija; metar; jednostavna primjena

Hrčak ID:

214349

URI

https://hrcak.srce.hr/214349

Publication date:

16.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.569 *