Business Excellence, Vol. 12 No. 2, 2018.
Preliminary communication
https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.2.41
ZAŠTO JE POTREBNO UČITI O FINANCIJAMA? REZULTATI NA TEMELJU MIŠLJENJA GENERACIJE Z
Ágnes Csiszárik-Kocsir
; Óbuda University, Keleti Faculty of Business and Management, Budapest, Hungary
Mónika Garai-Fodor
; Óbuda University, Keleti Faculty of Business and Management, Budapest, Hungary
Abstract
Koncepti financijske kulture i financijske pismenosti danas su popularne teme istraživanja. Brojna istraživanja i analize bave se temom financijske kulture stanovništva i pitanjem je li se ta kultura poboljšala deset godina nakon krize. Razlikuju se i istražuju različite dimenzije financijske kulture za različite dobne skupine stanovništva. Danas
su sve države poduzele korake kako bi razvile i proširile financijsku pismenost, ali su ti koraci većinom zakašnjeli. Mnoge organizacije bave se mjerenjem financijske kulture na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Rezultati istraživanja već su u mnogim slučajevima ukazali na nedostatke i na područja koja treba dalje razvijati, što je potrebno i važno. Primarni akteri razvoja su obrazovne institucije na primarnoj, sekundarnoj i tercijarnoj razini. Međutim, znaju li studenti svrhu razvijanja financijske pismenosti, prepoznaju li njezinu važnost? Cilj rada je istražiti stavove studenata koji započinju visokoškolsko
obrazovanje o financijskoj kulturi, financijskoj pismenosti, motivaciji i ciljevima kako bi se buduće generacije moglo pripremiti za izazove i očekivanja u financijama u budućnosti.
Keywords
financijska kultura; financijska pismenost; generacija Z; visoko obrazovanje
Hrčak ID:
215830
URI
Publication date:
20.12.2018.
Visits: 2.351 *