Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3058

Percepcije studenata o važnosti upotrebe Facebooka za akademske svrhe

Nina Đurica orcid id orcid.org/0000-0002-3279-3485 ; Belgrade Business School – Higher Education Institution for Applied Studies
Dragan Soleša ; University Business Academy, Faculty of Economics and Engineering Management
Vladimir Šimović orcid id orcid.org/0000-0002-2088-0557 ; University North
Maja Đurica ; Belgrade Business School – Higher Education Institution for Applied Studies


Full text: english pdf 509 Kb

page 1059-1087

downloads: 418

cite

Full text: croatian pdf 509 Kb

page 1059-1087

downloads: 501

cite


Abstract

Facebook, kao najpopularnija društvena mreža, pronašla je veliku primjenu među studentima koji se njom, osim za zabavu i komunikaciju, koriste i za razmjenu relevantnih informacija o svojim studijima. Facebook je najčešće upotrebljavana društvena mreža među studentskom populacijom. Cilj ovog istraživanja jest ispitati ključne čimbenike koji motiviraju studente da se koriste Facebookom, utvrditi razloge upotrebe Facebooka i potencijal za njegovu upotrebu u akademske svrhe. Osnovni istraživački instrument strukturirani je upitnik. U rujnu 2016. godine intervjuirano je 159 studenata svih godina preddiplomskih i diplomskih studija. U analizi dobivenih podataka koristile su se sljedeće metode: t-test, koeficijent korelacije i analiza faktorske potvrde. Rezultati pokazuju da se studenti uglavnom koriste Facebookom za društvene svrhe. Što se tiče upotrebe u obrazovne svrhe, Facebook je najvrednija platforma za dijeljenje materijala i informacija s predavanja, komunikaciju s kolegama i stvaranje akademskih skupina. Posljednjih godina sve veća popularnost društvenih mreža među studentima ima potencijal da postane važan izvor podrške obrazovnoj komunikaciji i suradnji s fakultetom.

Keywords

društvene mreže; Facebook; obrazovna upotreba; student; visoko obrazovanje.

Hrčak ID:

216630

URI

https://hrcak.srce.hr/216630

Publication date:

28.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.145 *