Original scientific paper
https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3001
Medijska i informacijska pismenost – osnova za primjenu digitalnih tehnologija u nastavi iz diskursa obrazovnih potreba nastavnika
Biljana Novković Cvetković
orcid.org/0000-0002-0583-7008
; University of Niš, Pedagogical Faculty in Vranje
Lazar Stošić
; College of Academic Studies “Dositej”
Alla Belousova
orcid.org/0000-0002-7506-3749
; Don State Technical University
Abstract
Ekspanzija novih digitalnih medija i napredak informacijske tehnologije uvjetuju sve veću važnost medijske i informacijske pismenosti, koja se priznaje kao jedna od ključnih vještina u obrazovnom sustavu gotovo u cijelom svijetu. Koncept medijske i informacijske pismenosti u ovom se radu promatra s pedagoškog aspekta, odnosno s aspekta obrazovnih potreba nastavnika za poznavanjem i primjenom digitalnih tehnologija u nastavnom procesu. Cilj rada jest utvrditi kolika je zainteresiranost nastavnika za primjenu pojedinih digitalnih tehnologija u nastavi, kao i utvrditi sličnosti i razlike u njihovim potrebama za upoznavanjem i primjenom digitalnih tehnologija u nastavi u odnosu na spol i radno iskustvo nastavnika. Zaključak je da su nastavnici očitovali visoku zainteresiranost za upoznavanje i primjenu digitalnih tehnologija u nastavi. Kao najveća potreba nastavnika pokazala se primjena računala i interneta.
Keywords
digitalne tehnologije; obrazovne potrebe; informacijska pismenost; medijska pismenost; nastavni proces
Hrčak ID:
216633
URI
Publication date:
28.12.2018.
Visits: 3.565 *