Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913

Usporedba uporabe tradicionalnih i digitalnih tehnika vizualizacije u obrazovanju za dizajn za okoliš

Emine Tarakci Eren ; Karadeniz Technical University, Department of Landscape Architecture
Tugba Düzenli ; Karadeniz Technical University, Department of Landscape Architecture
Serap Yılmaz ; Karadeniz Technical University, Department of Landscape Architecture


Full text: croatian pdf 747 Kb

page 1149-1171

downloads: 351

cite

Full text: english pdf 747 Kb

page 1149-1171

downloads: 549

cite


Abstract

Brzi napredak računalne tehnologije omogućio je uporabu novih tehnologija u profesionalnim disciplinama kao što su likovna umjetnost, dizajn, arhitektura i prostorno planiranje u kojima se dominantno oslanjamo na vizualizaciju. Preciznije, vizualizacija je potreba. Međutim, primjena tradicionalnih alata za dizajn i za tehnike grafičkog prikazivanja, skiciranja, iscrtavanja planova, profili, perspektive na papiru i izrada modela još uvijek se koriste u arhitekturi okoliša, arhitekturi, unutarnjoj arhitekturi ili u granama koje ovise o planiranju. Digitalne tehnologije, s druge strane, koriste se kao dodatni alati. Cilj ovoga rada je odrediti koje se metode dominantno koriste u različitim fazama u studiju dizajna za okoliš u obrazovanju za arhitekturu okoliša te usporediti razvijene programe za vizualizaciju. U tom kontekstu određena je razina zadovoljstva studenata s tim metodama. Istraživanje je provedeno sa studentima s Odjela za arhitekturu okoliša pri Sveučilištu Karadeniz Technical University (KTU). Rezultati istraživanja pokazali su da su razine zadovoljstva studenata arhitekture s digitalnim tehnologijama više u usporedbi s tradicionalnim metodama zbog uvjeta i superiorne kvalitete koju nude digitalne tehnologije.

Keywords

tradicionalna i digitalna vizualizacija; studio dizajna za okoliš; tehnologija, razina zadovoljstva.

Hrčak ID:

216628

URI

https://hrcak.srce.hr/216628

Publication date:

28.12.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.023 *