Professional paper
https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.99
Želimo li kvalitet ili kvantitet usluga bibliotečko-informacionog sistema Univerziteta u Sarajevu u okviru sadržajne obrade?
Emina Kešan Tolomanoski
; Faculty of Philosophy, University in Sarajevo, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina
Full text: bosnian pdf 864 Kb
page 99-104
downloads: 354
cite
APA 6th Edition
Kešan Tolomanoski, E. (2018). Želimo li kvalitet ili kvantitet usluga bibliotečko-informacionog sistema Univerziteta u Sarajevu u okviru sadržajne obrade?. Bosniaca, 23 (23), 99-104. https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.99
MLA 8th Edition
Kešan Tolomanoski, Emina. "Želimo li kvalitet ili kvantitet usluga bibliotečko-informacionog sistema Univerziteta u Sarajevu u okviru sadržajne obrade?." Bosniaca, vol. 23, no. 23, 2018, pp. 99-104. https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.99. Accessed 19 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Kešan Tolomanoski, Emina. "Želimo li kvalitet ili kvantitet usluga bibliotečko-informacionog sistema Univerziteta u Sarajevu u okviru sadržajne obrade?." Bosniaca 23, no. 23 (2018): 99-104. https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.99
Harvard
Kešan Tolomanoski, E. (2018). 'Želimo li kvalitet ili kvantitet usluga bibliotečko-informacionog sistema Univerziteta u Sarajevu u okviru sadržajne obrade?', Bosniaca, 23(23), pp. 99-104. https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.99
Vancouver
Kešan Tolomanoski E. Želimo li kvalitet ili kvantitet usluga bibliotečko-informacionog sistema Univerziteta u Sarajevu u okviru sadržajne obrade?. Bosniaca [Internet]. 2018 [cited 2024 November 19];23(23):99-104. https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.99
IEEE
E. Kešan Tolomanoski, "Želimo li kvalitet ili kvantitet usluga bibliotečko-informacionog sistema Univerziteta u Sarajevu u okviru sadržajne obrade?", Bosniaca, vol.23, no. 23, pp. 99-104, 2018. [Online]. https://doi.org/10.37083/bosn.2018.23.99
Download JATS file
Abstract
Rad predstavlja jedan osvrt šta to zapravo podrazumijeva obrazovanje i da li okvir obrazovanja ovakvog kakvo jeste doprinosi pojedincu ili sistemu. Koliko smo to taoci vladajućeg ekonomsko-političkog sistema u kojem obrazovanje podliježe modelu poduzetništva gdje je profit jedini cilj. Sistem neizmjerno voli riječ ‘kvantitet’ te upravo kroz taj aspekt ‘kvantiteta’ rad posmatra ulogu visokoškolskog informacijskog stručnjaka danas. U radu se predstavlja i ukazuje na neizmjernu važnost sadržajne obrade dokumenta kao jednog od vodećih primjera da li mi doprinosimo kvalitetu ili kvantitetu. Sadržajna obrada dokumenta direktno utiče na bibliotečko-informacione usluge koje pokazuju uspješnost rada bibliotečko-informacionog centra. Naravno da vrednovanje rada bibliotečko-informacionog centra podrazumijeva mnoge segmente, ali šta znači broj korisnika, broj svezaka u fondu i broj pruženih informacija. U današnjem vremenu ICT-e koje je iznjedrilo raznovrsne izvore informacija prilično je jasno da su nositelji znanja tu da bi se koristili, a ne skladištili. Tako da rad upućuje na koji način sadržajna obrada dokumenta utiče na korištenje bibliotečkih kolekcija, a ne njihovo skladištenje i isključivo kvantitativno prezentiranje.
Keywords
obrazovanje; visokoškolsko obrazovanje; visokoškolske biblioteke; kritičko bibliotekarstvo; informacijski stručnjaci; sadržajna obrada dokumenta; kvalitet; kvantitet; uspješnost rada biblioteke; pokazatelji uspješnosti poslovanja; korisnici; bibliotečko-informacioni sistem Univerziteta u Sarajevu
Hrčak ID:
217283
URI
https://hrcak.srce.hr/217283
Publication date:
28.12.2018.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.184
*