Informatologia, Vol. 51 No. 3-4, 2018.
Review article
https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.8
KULTURA U VRIJEME NOVIH MEDIJA
Borivoje Baltezarević
; Faculty of Management, Sremski Karlovci
Radoslav Baltezarević
; Faculty of Communication, Belgrade
Vesna Baltezarević
; Faculty of Culture and Media, Belgrade
Abstract
Novi mediji se orijentiraju na nove tehnologije i digitalizaciju svojih sadržaja koja ima dobre i loše efekte kojima su izloženi pojedinci, ali i društvo u cjelini. Digitalizacijom intrapersonalne komunikacije dolazi istovremeno i do digitalizacije kulture i društva. Tehnologija, pored svih, nesumnjivo dobrih karakteristika, ima također i negativne refleksije jer ‘seobom’ u virtualne prostore pojedinci doprinose transformiranju postojeće kulture u virtualnu kulturu. Kultura u tranziciji prema digitalnom dobu prerasta u kulturu zaboravljanja i suočena je sa prekidom kontinuiteta uloge pojedinca u očuvanju postojećih tradicionalnih kulturnih vrijednosti. Cilj ovog rada je prikazati stavove ispitanika koji koriste virtualne socijalne mreže o kulturi koja se stvara u virtualnom okruženju i njihovo mišljenje o tome da li virtualno umrežavanje dovodi do promjena u njihovom odnosu sa tradicionalnom kulturom i društvenim odnosima u realnom svijetu.
Keywords
tehnologija; novi mediji; kultura; virtualne društvene mreže
Hrčak ID:
217570
URI
Publication date:
30.12.2018.
Visits: 2.718 *