Skip to the main content

Original scientific paper

O uporabi kajkavskoga narječja iz perspektive učenika - njegovih govornika

Tamara Turza-Bogdan ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek u Čakovcu
Ines Virč ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek u Čakovcu
Lucija Čerepinko ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek u Čakovcu


Full text: croatian pdf 211 Kb

page 61-81

downloads: 621

cite


Abstract

U članku se propituje mjesto i uloga kajkavskoga narječja iz perspektive učenika – njegovih govornika. Cilj je istraživanja bio ispitati razmišljanja učenika četvrtih razreda osnovne škole o kajkavskome narječju. S obzirom na to da je kajkavsko narječje većini ispitanika, učenicima iz Međimurja, materinski idiom, željelo se istražiti doživljavaju li ga učenici svojim materinskim idiomom, misle li da se njime koriste u nastavi te u kojim je to nastavnim situacijama. Zanimalo nas je postoji li razlika u odgovorima između učenika gradske i seoske osnovne škole. Rezultati prigodnoga uzorka pokazali su postojanje razlike u odgovorima i potrebu za budućim kvantitativni i kvalitativnim istraživanjima.

Keywords

kajkavsko narječje u nastavi; osnovna škola; materinski idiom

Hrčak ID:

219774

URI

https://hrcak.srce.hr/219774

Publication date:

1.3.2019.

Visits: 1.114 *