Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21464/sp33117

Aporije kiča

Mirjana Radojičić ; University of Belgrade, Institute for Philosophy and Social Theory, Kraljice Natalije 45, RS–11000 Beograd


Full text: french pdf 398 Kb

page 263-277

downloads: 290

cite

Full text: english pdf 398 Kb

page 263-277

downloads: 389

cite

Full text: german pdf 398 Kb

page 263-277

downloads: 775

cite

Full text: croatian pdf 398 Kb

page 263-277

downloads: 341

cite


Abstract

U tekstu se polazi od stajališta da se neodredivošću umjetnosti kao svog pojmovnog korelata hrani i neodredivost pojma kiča shvaćenog kao pseudoumjetnost. No time, uočava autorica, nisu reducirani teorijski napori estetičara i filozofa kulture da na ovom skliskom i nesigurnom »terenu« uspostave neke čvršće demarkacijske linije, neki pouzdaniji discrimen rerum između, makar na fenomenalnoj razini, vrlo bliskih kategorija. U ovom se radu to pokušava učiniti sagledavanjem kiča iz perspektive estetike recepcije, potom iz ugla sociologije umjetnosti i kulture i, najzad, iz aksiološkog rakursa.

Keywords

kič; umjetnost; estetika recepcije; sociologija umjetnosti; aksiologija

Hrčak ID:

219854

URI

https://hrcak.srce.hr/219854

Publication date:

6.11.2018.

Article data in other languages: french english german

Visits: 2.849 *