Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.31141/zrpfs.2019.56.132.321

Finansiranje sporta i sponzorstvo

Miodrag Mićović ; Pravni fakultet Univerziteta u Kragujevcu, Kragujevac, Srbija


Full text: serbian pdf 378 Kb

page 321-331

downloads: 2.082

cite


Abstract

Sponzorstvo, posebno kada se radi o profesionalnom sportu, ima naročit značaj za finansiranje te vrste sportskih aktivnosti. Razlog tome je što se uz pomoć sponzorstva na efikasan način zadovoljavaju interesi sponzora da se kroz povezivanje sa nosiocem nekog sportskog sadržaja maksimalno poveća njegova prisutnost i prepoznatljivost u javnosti. Istovremeno, zahvaljujući sponzorstvu, sponzorisani stiče mogućnost da postiže bolje i prestižnije rezultate u odnosu na druge. S obzirom da sponzorstvo ima svoje specifičnosti, koje ga jasno odvajaju od drugih ugovornih odnosa, u radu je najpre određen pojam sportskog sponzorstva, a potom je ukazano na značaj imidža sponzorisanog i pravo korišćenja imidža, koje zaključenjem ugovora stiče sponzor, na odnos između individualnog i kolektivnog imidža, i na kraju na ograničenja u pogledu mogućnosti zasnivanja i realizacije sponzorstva.

Keywords

sport; ugovor; sponzorstvo; sponzor; imidž; odnos

Hrčak ID:

220104

URI

https://hrcak.srce.hr/220104

Publication date:

14.5.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 3.947 *