Original scientific paper
https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3440
Spolne i dobne razlike u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave
Bojan Mašanović
; University of Montenegro, Faculty for Sport and Physical Education
Full text: english pdf 195 Kb
page 213-231
downloads: 464
cite
APA 6th Edition
Mašanović, B. (2019). Spolne i dobne razlike u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave. Croatian Journal of Education, 21 (1), 213-231. https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3440
MLA 8th Edition
Mašanović, Bojan. "Spolne i dobne razlike u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave." Croatian Journal of Education, vol. 21, no. 1, 2019, pp. 213-231. https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3440. Accessed 20 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Mašanović, Bojan. "Spolne i dobne razlike u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave." Croatian Journal of Education 21, no. 1 (2019): 213-231. https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3440
Harvard
Mašanović, B. (2019). 'Spolne i dobne razlike u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave', Croatian Journal of Education, 21(1), pp. 213-231. https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3440
Vancouver
Mašanović B. Spolne i dobne razlike u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave. Croatian Journal of Education [Internet]. 2019 [cited 2024 December 20];21(1):213-231. https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3440
IEEE
B. Mašanović, "Spolne i dobne razlike u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave", Croatian Journal of Education, vol.21, no. 1, pp. 213-231, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3440
Full text: croatian pdf 195 Kb
page 213-231
downloads: 401
cite
APA 6th Edition
Mašanović, B. (2019). Spolne i dobne razlike u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave. Croatian Journal of Education, 21 (1), 213-231. https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3440
MLA 8th Edition
Mašanović, Bojan. "Spolne i dobne razlike u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave." Croatian Journal of Education, vol. 21, no. 1, 2019, pp. 213-231. https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3440. Accessed 20 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Mašanović, Bojan. "Spolne i dobne razlike u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave." Croatian Journal of Education 21, no. 1 (2019): 213-231. https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3440
Harvard
Mašanović, B. (2019). 'Spolne i dobne razlike u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave', Croatian Journal of Education, 21(1), pp. 213-231. https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3440
Vancouver
Mašanović B. Spolne i dobne razlike u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave. Croatian Journal of Education [Internet]. 2019 [cited 2024 December 20];21(1):213-231. https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3440
IEEE
B. Mašanović, "Spolne i dobne razlike u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave", Croatian Journal of Education, vol.21, no. 1, pp. 213-231, 2019. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3440
Abstract
Ovo istraživanje provedeno je s ciljem ispitivanja spolnih i dobnih razlika u stavovima srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihovim preferencijama prema načinu organizacije nastave. Uzorak od 542 učenika podijeljen je na 4 poduzorka: 140 učenica (13,51±0,41) i 129 učenika (13,47±0,33) sedmih razreda osnovnih škola, 134 učenice (16,49±0,36) i 139 učenika (16,44±0,37) drugih razreda srednjih škola. Kako bi se postigla svrha istraživanja, ispitanici su dobrovoljno popunili dva standardizirana upitnika. Za određivanje značajnosti razlika u stavovima prema nastavi Tjelesne kulture između učenika različitog uzrasta i različitoga spola koristila se ANOVA, a za ispitivanje značajnosti razlika u preferencijama učenika prema načinu organizacije nastave na satu Tjelesne kulture koristio se hi kvadrat test. Rezultati su pokazali da učenici osnovnih škola imaju značajno pozitivnije stavove prema nastavi Tjelesne kulture u odnosu na učenike srednjih škola i da mlađi učenici pokazuju više preferencija prema nastavi organiziranoj u spolno homogenim grupama, nasuprot starijim učenicima koji se radije opredjeljuju za rad u spolno mješovitim grupama. Zaključak ovog istraživanja jest da se stavovi srbijanskih učenika prema nastavi Tjelesne kulture i njihove preferencije prema načinu organizacije nastave na satu mijenjaju s uzrastom i u odnosu na pripadnost spolu.
Keywords
nastavni sat; osnovne i srednje škole; Srbija
Hrčak ID:
220707
URI
https://hrcak.srce.hr/220707
Publication date:
27.3.2019.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.275
*