Skip to the main content

Review article

Pristup baziran na dizajnerskom promišljanju u poslovnoj edukaciji

Daniel Trošić orcid id orcid.org/0000-0002-0461-4005 ; Faculty of Management, University of Primorska, Koper, Slovenia


Full text: croatian pdf 468 Kb

page 111-131

downloads: 280

cite

Full text: english pdf 468 Kb

page 111-131

downloads: 406

cite


Abstract

Cilj je ovog članka istražiti recentnu literaturu kako bi se mogla bolje razumjeti povezanost pristupa baziranog na dizajnerskom promišljanju i poslovne edukacije. Razni znanstveni članci ukazali su da je poslovna edukacija često na razini visokog obrazovanja neefikasna i da ne stvara zadovoljavajuće učinke. U prošlom desetljeću raspravljalo se o inovativnim metodama podučavanja koje mogu transformirati poslovnu edukaciju od tradicionalnog modela koji je usmjeren na usvajanje teoretskog znanja prema iskustvenom modelu baziranom na usvajanju praktičnog znanja. Dok je dizajnersko promišljanje kao pristup baziran na učenju rješavanjem problema postalo sve atraktivnije u poslovnoj edukaciji, još uvijek nije dovoljno prihvaćeno i raspravljeno u području menadžmenta. Pregled literature proveden u ovom članku ukazuje da znanstvenici imaju snažnu pristranost prema upotrebi kvalitativnih metoda istraživanja poput metode slučaja, dok su kvantitativne metode istraživanja nedovoljno iskorištene. Kako bismo ostvarili doprinos znanosti predlažemo konceptualni model koji se može upotrijebiti kao pred-ložak za buduće znanstvene studije koje istražuju utjecaj pristupa baziranog na dizajnerskom promišljanju na poslovnu edukaciju. Osim toga, različiti organizacijski oblici na razini visokog obrazovanja, usmjereni na pružanje sadržaja vezanog za dizajnersko promišljanje, identifici-rani su i strukturirani unutar tri različita koncepta.

Keywords

poslovna edukacija; dizajnersko promišljanje; visoko školstvo; problemsko učenje

Hrčak ID:

221254

URI

https://hrcak.srce.hr/221254

Publication date:

19.6.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.487 *