Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.1515/aet-2019-001

ŽENSKO LICE LJEPOTE GRADA, ILI O TOME KAKO SE TURISTI OSCJEĆAJU NA TURISTIČKOJ DESTINACIJI

Mladen Knežević orcid id orcid.org/0000-0001-6737-2114 ; Sveučilište Libertas
Radojka Kraljević ; Sveučilište Libertas
Jozo Jurković ; Sveučilište Libertas


Full text: croatian pdf 1.342 Kb

page 3-18

downloads: 447

cite


Abstract

Turizam je kao privredna djelatnost u dobroj mjeri ukotvljen u mnoge elemente, kako kulture receptivnih destinacija, tako i kulturnih tradicija emitivnih okolina. Jedan dio pristupa turizmu kao društvenom procesu polazi od potrebe čovjeka za odmorom, za uspostavljanjem nove emocionalne ravnoteže narušene repetitornom svakodnevicom neoliberalnog društva i, posebno, gospodarstva. Takav je pristup stvorio neku vrstu stereotipa, po kojemu se turist “sigurno osjeća dobro” u nenadmašnoj arhitekturi srednjevjekovnog Dubrovnika. Istraživanje je, međutim, pokazalo da moderni turizam, sa skraćivanjem turističkog boravka, jurnjavom od destinacije do destinacije, zapravo ne dovodi do osjećaja sreće, da ima daleko više projiciranih negativnih emocija, koje dovode u pitanje relaksirajuću prirodu turističke djelatnosti.

Keywords

kulturni kapital; socijalni kapital; oporavak; eksperimentalna metoda; turizam

Hrčak ID:

221431

URI

https://hrcak.srce.hr/221431

Publication date:

31.5.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.670 *