Skip to the main content

Review article

GRUPNO DONOŠENJE ODLUKA U MARKETING ODLUČIVANJU

Ivan Pavlović ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Full text: croatian pdf 10.571 Kb

page 247-255

downloads: 332

cite


Abstract

Sustav za potporu grupnom odlučivanju (GDSS) je širi okvir za grupno donošenje odluka. Dio koji se zadnjih godina značajno razvija je Grupno donošenje odluka (Group decision making), GDM. Značaj GDM je u specifičnosti komuniciranja subjekata pri donošenju odluka i načinu prezentiranja mogućih rješenja. Komunikacijske tehnologije omogućavaju neometanu vezu na velikim udaljenostima, pa eksperti iz najudaljenijih krajeva mogu meuđusobno komunicirati, putem "diskusije", analizirati situaciju i značajno približiti mišljenja o rješenju. U radu ćemo prikazati strukturu i razvoj GDM, navesti najznačajnije informatičke sustave i naznačiti mogućnost primjene u donošenju odluka u području marketing odlučivanja.

Keywords

sustav za podršku grupnom odlučivanju; GDSS; grupno donošenje odluka; GDM; višekriterijalno odlučivanje

Hrčak ID:

222650

URI

https://hrcak.srce.hr/222650

Publication date:

11.12.2000.

Visits: 868 *