Skip to the main content

Other

NAUTIČKI TURIZAM KAO BITAN ČINILAC KVANTITATIVNOG I KVALITATIVNOG RAZVOJA TURISTIČKE PONUDE

Tonko Žabica ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Full text: croatian pdf 11.765 Kb

page 259-268

downloads: 531

cite


Abstract

Turizam kao masovna međunarodna razmjena ljudi znatno utječe na uspostavljanje bitnih odnosa među subjektima u turističkom prometu, a čiji su interesi u tim odnosima mnogostruki. Ova polivalentnost interesa se prije svega temelji na gospodarskoj koristi turističke ponude, odnosno davatelja turističkih usluga. Turističko trtište je specifično, turistička usluga je kompleksna, a tržište turističkih usluga je heterogeno, posebice kada je riječ o nautičkom turizmu.

Keywords

nautički turizam; nautičko-turistička ponuda; atraktivni faktori; revijalizacija; turističko tržište

Hrčak ID:

222652

URI

https://hrcak.srce.hr/222652

Publication date:

11.12.2000.

Visits: 1.122 *