Polytechnic and design, Vol. 7 No. 2, 2019.
Professional paper
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2019-7-2-07
INFRAREDESIGN TEHNOLOGIJA TISKA KAO KOMUNIKACIJSKO SREDSTVO OGLAŠAVANJA FILMA
Dinka Radonić
orcid.org/0000-0001-5310-0708
; Zagreb University of Applied Sciences, Zagreb, Croatia
Ivan Rajković
; Zagreb University of Applied Sciences, Zagreb, Croatia
Dragan Savić
; Zagreb University of Applied Sciences, Zagreb, Croatia
Abstract
U radu su prikazani inovativni modeli oblikovanja filmskog plakata. Dizajniran je plakat u vidljivom i infracrvenom spektru koji je izložen na festivalu dokumentarnog filma. Infraredesign tehnologijom tiska oblikovan je dvostruki sadržaj sa različitim vrijednostima u dva spektra. U oku vidljivom spektru prikazani su vizuali iz filma. U blisko infracrvenom spektru plakat prikazuje kratke reklamne slogane filma i fotografije redateljica. Informacijama otisnutim u oku nevidljivom spektru publika dobiva prošireni sadržaj oglasnog materijala. Dvostruki prikaz sadržaja korišten je kao sredstvo koje doprinosi zainteresiranosti posjetitelja. Fotodokumentiran je doživljaj publike prilikom promatranja plakata putem ZRGB kamere u blisko infracrvenom području. Prikazom sadržaja otisnutim tiskom u dva spektra izveden je alternativni oblik dizajniranja komunikacije između autora i publike.
Keywords
InfrareDesign; tisak; ZRGB kamera; filmski plakat
Hrčak ID:
223326
URI
Publication date:
24.6.2019.
Visits: 1.389 *