Skip to the main content

Original scientific paper

“Europa” u njemačkom srednjoškolskom i visokom obrazovanju

Heiko Walkenhorst ; University of Essex, Colchester, United Kingdom


Full text: croatian pdf 231 Kb

page 101-111

downloads: 881

cite


Abstract

Članak ocjenjuje proces provedbe mjera obrazovne politike EU i
njegovih učinaka na njemački obrazovni sustav. Ipak, procjenjujući
rezultate danas, sadašnja istraživanja pokazuju prilično slab stupanj
identifikacije i osobito nedostatak informiranosti o europskim integracijskim procesima. Na osnovi analize provedene na tri razine, ovaj članak pokazuje da se razlozi za neuspjeh njemačkoga obrazovnog sustava da u školi pruži dovoljno informacija o procesu integracije mogu naći u različitim fazama procesa implementacije. Ta je argumentacija u suprotnosti s liberalnom interguvernmentalističkom premisom o nacionalno zaštićenim obrazovnim sustavima i njenom negacijom promišljenog prijenosa lojalnosti.

Keywords

Europa; Europska unija; Njemačka; obrazovna politika; obrazovni sustav; kurikulum

Hrčak ID:

20989

URI

https://hrcak.srce.hr/20989

Publication date:

18.2.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 1.870 *