Skip to the main content

Editorial

NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU

Mario Plenković ; Alma Mater Europaea, Maribor, Slovenia


Full text: english pdf 372 Kb

page 119-122

downloads: 338

cite

Full text: croatian pdf 372 Kb

page 119-122

downloads: 279

cite


Abstract

Svako društvo i svako komunikativno vrijeme ima svoj poseban kreativni umjetnički diskurs, na svim razinama globalne, regionalne, nacionalne i lokalne medijske komunikacije, koji afirmira novi javni komunikativni kreativni umjetnički medijski diskurs. Opća je ocjena svih promišljanja i javnih nastupa uglednih komunikologa da se u prvim desetljećima 21.stoljeća stvara nova znanstvena, tehnološka i kreativna umjetnička diskurzivna komunikativna paradigma koja će predstavljati novu okosnicu razvoja inkluzivnog informacijskog društva u cjelini.

Keywords

Komunikologija; umjetnost; mediji; medijski diskurs; umjetnička kreacija; javno komuniciranje

Hrčak ID:

227691

URI

https://hrcak.srce.hr/227691

Publication date:

30.9.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.184 *