Editorial
NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU
Mario Plenković
; Alma Mater Europaea, Maribor, Slovenia
Full text: english pdf 372 Kb
page 119-122
downloads: 485
cite
APA 6th Edition
Plenković, M. (2019). NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU. Media, culture and public relations, 10 (2), 119-122. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/227691
MLA 8th Edition
Plenković, Mario. "NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU." Media, culture and public relations, vol. 10, no. 2, 2019, pp. 119-122. https://hrcak.srce.hr/227691. Accessed 3 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario. "NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU." Media, culture and public relations 10, no. 2 (2019): 119-122. https://hrcak.srce.hr/227691
Harvard
Plenković, M. (2019). 'NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU', Media, culture and public relations, 10(2), pp. 119-122. Available at: https://hrcak.srce.hr/227691 (Accessed 03 January 2025)
Vancouver
Plenković M. NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU. Media, culture and public relations [Internet]. 2019 [cited 2025 January 03];10(2):119-122. Available from: https://hrcak.srce.hr/227691
IEEE
M. Plenković, "NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU", Media, culture and public relations, vol.10, no. 2, pp. 119-122, 2019. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/227691. [Accessed: 03 January 2025]
Full text: croatian pdf 372 Kb
page 119-122
downloads: 342
cite
APA 6th Edition
Plenković, M. (2019). NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU. Media, culture and public relations, 10 (2), 119-122. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/227691
MLA 8th Edition
Plenković, Mario. "NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU." Media, culture and public relations, vol. 10, no. 2, 2019, pp. 119-122. https://hrcak.srce.hr/227691. Accessed 3 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Plenković, Mario. "NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU." Media, culture and public relations 10, no. 2 (2019): 119-122. https://hrcak.srce.hr/227691
Harvard
Plenković, M. (2019). 'NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU', Media, culture and public relations, 10(2), pp. 119-122. Available at: https://hrcak.srce.hr/227691 (Accessed 03 January 2025)
Vancouver
Plenković M. NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU. Media, culture and public relations [Internet]. 2019 [cited 2025 January 03];10(2):119-122. Available from: https://hrcak.srce.hr/227691
IEEE
M. Plenković, "NOVI UMJETNIČKI DISKURS U JAVNOM I MEDIJSKOM KOMUNICIRANJU", Media, culture and public relations, vol.10, no. 2, pp. 119-122, 2019. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/227691. [Accessed: 03 January 2025]
Abstract
Svako društvo i svako komunikativno vrijeme ima svoj poseban kreativni umjetnički diskurs, na svim razinama globalne, regionalne, nacionalne i lokalne medijske komunikacije, koji afirmira novi javni komunikativni kreativni umjetnički medijski diskurs. Opća je ocjena svih promišljanja i javnih nastupa uglednih komunikologa da se u prvim desetljećima 21.stoljeća stvara nova znanstvena, tehnološka i kreativna umjetnička diskurzivna komunikativna paradigma koja će predstavljati novu okosnicu razvoja inkluzivnog informacijskog društva u cjelini.
Keywords
Komunikologija; umjetnost; mediji; medijski diskurs; umjetnička kreacija; javno komuniciranje
Hrčak ID:
227691
URI
https://hrcak.srce.hr/227691
Publication date:
30.9.2019.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.853
*