Preliminary communication
Neki problemi obnove i razvoja unutarnje trgovine u Republici Hrvatskoj
Zdenko Segetlija
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Abstract
U radu se analiziraju pojam i funkcije trgovine u narodnom gospodarstvu u različitim stadijima njegovog razvitka, odnosno u različitim zemljama. Nadalje, analizira se razina gospodarske razvijenosti Republike Hrvatske, te primjerenost razine razvijenosti njene unutarnje trgovine razini opće društveno-gospodarske razvijenosti. S tim u svezi daju se različite usporedbe s tržišno i gospodarski razvijenijim zemljama. Potrebe i mogućnosti razvoja unutarnje trgovine Republike Hrvatske analiziraju se u svjetlu promjena gospodarskog sustava Republike Hrvatske, a osobito razvoja procesa privatizacije. No, razvoj unutarnje trgovine Republike Hrvatske sagledava se i s obzirom na otvorenost gospodarstva Republike Hrvatske i potrebe internacionalizacije njene unutarnje trgovine.
Keywords
trgovina; narodno gospodarstvo; unutarnja trgovina; Republika Hrvatska
Hrčak ID:
228177
URI
Publication date:
1.6.1992.
Visits: 821 *