Oeconomica Jadertina, Vol. 9 No. 2, 2019.
Review article
Uloga i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma
Josip Miočić
orcid.org/0000-0002-2508-383X
; Department of Tourism and Communication Sciences, University of Zadar
Abstract
U ovome radu istražuju se dva osnovna elementa poduzetništva: obiteljsko poduzetništvo, sa svojim osnovnim značajkama i specifičnostima kao komponenta poduzetništva općenito, i obiteljsko poduzetništvo u području sportskog turizma, kao posebna grana poduzetništva nastala alociranjem proizvodnih resursa u predmetnu djelatnost – turizam, koja danas segmentalno može biti važan čimbenik za gospodarstvo Republike Hrvatske općenito. Također, utvrđuje se utjecaj obiteljskoga poduzetništva u turizmu sa stanovišta stvaranja novih smještajnih kapaciteta i rasta broja dolazaka domaćih i stranih gostiju u Zadarskoj županiji. Cilj rada je ukazati na sve veću ulogu i važnost obiteljskog poduzetništva u području sportskog turizma. Rad definira preporuke i smjernice za jači i snažniji razvoj obiteljskog poduzetništva s naglaskom na područje sportskog turizma ne bi li se omogućila bolja identifikacija, praćenje razvoja te projekcija utjecaja obiteljskih poduzeća u području sportskog turizma na gospodarstvo Republike Hrvatske.
Keywords
poduzetništvo; obiteljsko poduzetništvo; sport; turizam; gospodarstvo
Hrčak ID:
230356
URI
Publication date:
18.12.2019.
Visits: 3.090 *