Original scientific paper
Promocija i zagovaranje novih znanja u profesionalnoj praksi školskih knjižničara
Andreja Zubac
orcid.org/0000-0002-1866-0467
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Anita Tufekčić
orcid.org/0000-0002-6130-4038
; Antun and Stjepan Radić Primary School, Gunja, Croatia
Abstract
Cilj je rada prikupiti dokaze o postojanju promocije i zagovaranja profesionalnih aktivnosti školskih knjižničara u Republici Hrvatskoj kroz praksu. Svrha rada je poslovna transformacija i profesionalni razvoj kroz predloženi model te pozicioniranje školskih knjižničara i knjižnica u široj zajednici. Istraživanja su provedena kvantitativnom metodom prigodnog uzorka kroz on-line upitnike na nacionalnoj razini Republike Hrvatske. Prikupljeni podaci obrađeni su u Statističkom paketu za društvene znanosti pomoću deskriptivne analize i izraženi su u postotcima. Ovo je prvo istraživanje hrvatskih školskih knjižnica temeljeno na promicanju i zagovaranju njihovog rada. Pohađanje tečaja za marketing dio je cjeloživotnog učenja knjižničara. Rad pridonosi i razvoju teorijskog okvira “performativni identitet, prepoznatljivost i razumljivost” te dokazima praksa (engl. EBP)
Keywords
Hrvatska; kompetencije; marketing; obrazovanje; školska knjižnica
Hrčak ID:
230628
URI
Publication date:
29.6.2019.
Visits: 1.843 *