Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.15378/1848-9540.2019.42.07

Kako mladi u Sloveniji interpretiraju i koriste kulturnu baštinu i njezine vrijednosti. Je li baština uistinu dosadna i nezanimljiva?

Jasna Fakin Bajec ; Institute of Culture and Memory Studies, ZRC SAZU, Ljubljana, Slovenia


Full text: english pdf 1.505 Kb

page 173-193

downloads: 815

cite


Abstract

U radu se analiziraju pristupi uključivanja mladih u procese vrednovanja, interpretacije i korištenja lokalne baštine ususret suvremenim izazovima razvoja. Polazi se od toga da europske razvojne strategije naglašavaju različite potencijale kulturne baštine, no mladi iz zapadne Slovenije teško uviđaju te potencijale. Nadalje, rezultati etnografskog istraživanja pokazuju da mladi nisu značajnije zainteresirani za prakse vezane uz baštinu koje se provode u njihovim gradovima i selima. Rezultati ovog rada pokazuju na koji se način baština može predstaviti mlađim generacijama, kako mladi razumiju lokalnu baštinu i njezine vrijednosti te što misle o volonterskim aktivnostima u području kulture.

Keywords

baštinske vrijednosti; mladi; obrazovni kurikul; volonterske aktivnosti; neoliberalno društvo; Slovenija

Hrčak ID:

230764

URI

https://hrcak.srce.hr/230764

Publication date:

21.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.925 *