Original scientific paper
https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y
Valentina Vukmirović
; Faculty of Organisational Sciences, University of Belgrade, Belgrade, Serbia
Full text: croatian pdf 374 Kb
page 151-161
downloads: 375
cite
APA 6th Edition
Vukmirović, V. (2019). KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y. South Eastern European Journal of Communication, 1 (1), 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
MLA 8th Edition
Vukmirović, Valentina. "KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y." South Eastern European Journal of Communication, vol. 1, no. 1, 2019, pp. 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151. Accessed 27 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Vukmirović, Valentina. "KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y." South Eastern European Journal of Communication 1, no. 1 (2019): 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
Harvard
Vukmirović, V. (2019). 'KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y', South Eastern European Journal of Communication, 1(1), pp. 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
Vancouver
Vukmirović V. KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y. South Eastern European Journal of Communication [Internet]. 2019 [cited 2024 November 27];1(1):151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
IEEE
V. Vukmirović, "KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y", South Eastern European Journal of Communication, vol.1, no. 1, pp. 151-161, 2019. [Online]. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
Full text: english pdf 29 Kb
page 162-162
downloads: 163
cite
APA 6th Edition
Vukmirović, V. (2019). KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y. South Eastern European Journal of Communication, 1 (1), 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
MLA 8th Edition
Vukmirović, Valentina. "KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y." South Eastern European Journal of Communication, vol. 1, no. 1, 2019, pp. 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151. Accessed 27 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Vukmirović, Valentina. "KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y." South Eastern European Journal of Communication 1, no. 1 (2019): 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
Harvard
Vukmirović, V. (2019). 'KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y', South Eastern European Journal of Communication, 1(1), pp. 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
Vancouver
Vukmirović V. KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y. South Eastern European Journal of Communication [Internet]. 2019 [cited 2024 November 27];1(1):151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
IEEE
V. Vukmirović, "KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y", South Eastern European Journal of Communication, vol.1, no. 1, pp. 151-161, 2019. [Online]. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
Abstract
Realizacijom aktivnosti društveno odgovornoga poslovanja organizacije mogu postići višestruke pozitivne učinke, kao što su uspostavljanje i unapređenje odnosa s ključnim stakeholderima, generiranje profita i privlačenje investicija, stjecanje naklonosti i podrške potrošača koji postaju promotori organizacije i njezinih proizvoda, te izgradnja i unapređenje korporativnoga imidža. Moderni potrošači visoko vrednuju napore organizacija da podrže i pridonesu razvoju lokalnih zajednica u okviru kojih posluju. Budući da je pojava suvremenih medija transformirala način razmjene informacija s ključnim stakeholderima, prije svega potrošačima, komuniciranje aktivnosti društveno odgovornoga poslovanja potrebno je prilagoditi novim kanalima komunikacije i preferencijama ciljnih auditorija.
S obzirom na to da će u bliskoj budućnosti pripadnici generacije Y činiti većinu radno aktivnih ljudi i najveću potrošačku grupu, dok istraživanja pokazuju da ta demografska grupa preferencije prema
organizacijama temelji na percepciji o njihovoj društvenoj angažiranosti, u ovome radu istražit će se uloga suvremenih medija u učinkovitome komuniciranju društveno odgovornoga poslovanja i njezin
potencijal za uspostavljanje i unapređenje odnosa s potrošačima u domaćoj poslovnoj praksi.
Keywords
društveno odgovorno poslovanje; suvremeni mediji; unapređenje odnosa s potrošačima; generacija Y
Hrčak ID:
233067
URI
https://hrcak.srce.hr/233067
Publication date:
28.6.2019.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.395
*