Review article
https://doi.org/10.47960/27121-0457.2019.2.1.81
NOVI SMJEROVI STJECANJAKONKURENTSKE PREDNOSTI PODUZEĆA
Jovo Ateljević
; University of Banja Luka, Banja Luka, B&H
Dženan Kulović
; University of Zenica, Zenica, B&H
Abstract
Prema rezultatima prikazanim u rastućemu broju empirijskih istraživanja, u promijenjenim okolnostima briga za korporativno ponašanje evidentna je kod širega spektra zainteresnih grupa − uključujući zaposlene, konzumente, lokalnu zajednicu i predstavnike javnoga sektora. Takav stav mijenja
tradicionalni pristup tvrtki u kreiranju vrijednosti temeljenih na vlastitim interesima, interesima vlasnika i izvršnih menadžera. Cilj je ovoga rada analizirati promjene u strategijskome menadžmentu
sa usredotočenjem na svrhu tvrtke, koncept koji se i u teoriji i praksi često shvaća kao apstraktni
konstrukt. U cilju boljega kontekstualnog i konceptualnog razumijevanja novih pristupa u vođenju
poslovnih organizacije, u radu je obuhvaćen relativno duži vremenski period: od Alfreda Marshalla
do danas − u interakciji makro i mikroaspekata ekonomskih kretanja.
Keywords
poslovna konkurentnost; promjena paradigme; stvaranje poslovnih vrijednosti; društvena odgovornost poduzeća
Hrčak ID:
233287
URI
Publication date:
10.12.2019.
Visits: 1.256 *