Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.47960/27121-0457.2019.2.1.81

NOVI SMJEROVI STJECANJAKONKURENTSKE PREDNOSTI PODUZEĆA

Jovo Ateljević ; University of Banja Luka, Banja Luka, B&H
Dženan Kulović ; University of Zenica, Zenica, B&H


Full text: croatian pdf 1.198 Kb

page 81-92

downloads: 309

cite

Full text: english pdf 232 Kb

page 93-93

downloads: 158

cite


Abstract

Prema rezultatima prikazanim u rastućemu broju empirijskih istraživanja, u promijenjenim okolnostima briga za korporativno ponašanje evidentna je kod širega spektra zainteresnih grupa − uključujući zaposlene, konzumente, lokalnu zajednicu i predstavnike javnoga sektora. Takav stav mijenja
tradicionalni pristup tvrtki u kreiranju vrijednosti temeljenih na vlastitim interesima, interesima vlasnika i izvršnih menadžera. Cilj je ovoga rada analizirati promjene u strategijskome menadžmentu
sa usredotočenjem na svrhu tvrtke, koncept koji se i u teoriji i praksi često shvaća kao apstraktni
konstrukt. U cilju boljega kontekstualnog i konceptualnog razumijevanja novih pristupa u vođenju
poslovnih organizacije, u radu je obuhvaćen relativno duži vremenski period: od Alfreda Marshalla
do danas − u interakciji makro i mikroaspekata ekonomskih kretanja.

Keywords

poslovna konkurentnost; promjena paradigme; stvaranje poslovnih vrijednosti; društvena odgovornost poduzeća

Hrčak ID:

233287

URI

https://hrcak.srce.hr/233287

Publication date:

10.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.256 *