Professional paper
MODEL I EFEKTI ONLINE WEB IZVJEŠTAJNOG SUSTAVA KNJIGOVODSTVENOG SERVISA
Stjepan Vidačić
orcid.org/0000-0001-5043-1288
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Abstract
Jedan od ključnih problema modernih knjigovodstvenih servisa (KS) je klasični problem tzv. „Mini – Max“, tj. kako u realnom vremenu sa što manje zaposlenika obraditi poslovne podatke i pružiti ugovorenu uslugu što većem broju poslovnih subjekata (klijenata). Što je KS veći, poslužuje veći broj klijenata i ima veći broj zaposlenika, navedeni problem postaje sve izraženiji. Bez obzira što su klijenti KS-a uglavnom mali poslovni subjekti, zbog brzog razvoja i velikih mogućnosti web i mobilne tehnologije te rastuće potrebe za informacijama o poslovanju u realnom vremenu, u odnosu na očekivanu uslugu KS-a klijenti postaju sve zahtjevniji. S ciljem optimalnog zadovoljavanja potreba klijenata i postizanja optimalne razine produktivnosti rada zaposlenika, KS nužno treba transformaciju svog informacijskog sustava iz zatvorenog u za klijente otvoreni sustav realiziran primjenom web tehnologije i dostupan 24 sata u realnom vremenu. Sukladno navedenom, prvi cilj ovog rada je prikaz konceptualnog modela novog međuodnosa s povratnom vezom između KS-a i njegovih klijenata u realnom vremenu, baziran na primjeni web aplikacije, koji rješava navedene probleme, ima veliki potencijal i otvara nove mogućnosti i uloge kako za KS tako i za njegove klijente. Drugi cilj je prikaz modela i efekata primjene online web izvještajnog sustava za klijente odabranog većeg KS-a.
Keywords
knjigovodstveni servis; informacijski sustav; web aplikacija; online web izvještajni sustav; ePoslovanje
Hrčak ID:
234544
URI
Publication date:
1.3.2019.
Visits: 1.197 *