Skip to the main content

Professional paper

PRIMJENA NOVIH TEHNOLOGIJA U MARKETINGU S OSVRTOM NA MARKETING STVARI

Petra Šestak ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Damir Dobrinić orcid id orcid.org/0000-0002-8489-2688 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Full text: croatian pdf 919 Kb

page 243-254

downloads: 1.032

cite


Abstract

Današnji rapidan razvoj tehnologije prilično je teško pratiti. Iz dana u dan, iz sata u sat kreiraju se i ispituju novi tehnološki prototipi, a sve s ciljem stvaranja pametnog i povezanog svijeta. Svijetom je zavladala digitalna revolucija koja se manifestira u raznim područjima ljudskog djelovanja, kao što je industrija, poljoprivreda, zdravstvo, telekomunikacije, poduzetništvo… Pojavljuje se pojam digitalni marketing te poduzeća počinju napuštati skupe tradicionalne marketinške oblike djelovanja i okreću se digitalnim. Gotovo cijeli svijet povezan je internetom što neminovno dovodi do toga da će se u skoroj budućnosti ljudski život mijenjati putem digitalnih medija. Tehnologije koje već počinju utjecati na društvo su umjetna inteligencija, virtualna i proširena stvarnost te internet stvari (IoT) koje su u fokusu ovog rada. Primjena ovih tehnologija omogućuje generiranje i obradu velikih količina podataka koji se koriste u cjelokupnom poslovanju poduzeća s posebnim naglaskom na marketing.

Keywords

potrošači; tehnologije; internet stvari; marketing stvari; virtualna stvarnost; proširena stvarnost; umjetna inteligencija

Hrčak ID:

234549

URI

https://hrcak.srce.hr/234549

Publication date:

1.3.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 2.552 *