Professional paper
KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
Max Marschhauser
; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Full text: croatian pdf 82 Kb
page 93-100
downloads: 723
cite
APA 6th Edition
Marschhauser, M. (2018). KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2 (2), 93-100. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/234867
MLA 8th Edition
Marschhauser, Max. "KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 2, no. 2, 2018, pp. 93-100. https://hrcak.srce.hr/234867. Accessed 20 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Marschhauser, Max. "KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 2, no. 2 (2018): 93-100. https://hrcak.srce.hr/234867
Harvard
Marschhauser, M. (2018). 'KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2(2), pp. 93-100. Available at: https://hrcak.srce.hr/234867 (Accessed 20 December 2024)
Vancouver
Marschhauser M. KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2018 [cited 2024 December 20];2(2):93-100. Available from: https://hrcak.srce.hr/234867
IEEE
M. Marschhauser, "KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.2, no. 2, pp. 93-100, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/234867. [Accessed: 20 December 2024]
Full text: english pdf 57 Kb
page 101-101
downloads: 219
cite
APA 6th Edition
Marschhauser, M. (2018). KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2 (2), 93-100. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/234867
MLA 8th Edition
Marschhauser, Max. "KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol. 2, no. 2, 2018, pp. 93-100. https://hrcak.srce.hr/234867. Accessed 20 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Marschhauser, Max. "KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
." Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek 2, no. 2 (2018): 93-100. https://hrcak.srce.hr/234867
Harvard
Marschhauser, M. (2018). 'KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
', Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, 2(2), pp. 93-100. Available at: https://hrcak.srce.hr/234867 (Accessed 20 December 2024)
Vancouver
Marschhauser M. KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
. Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek [Internet]. 2018 [cited 2024 December 20];2(2):93-100. Available from: https://hrcak.srce.hr/234867
IEEE
M. Marschhauser, "KOMPARATIVNA ANALIZA KURIKULUMA OSNOVNOŠKOLSKE NASTAVE POVIJESTI U HRVATSKOJ I ENGLESKOJ
", Didaskalos: časopis Udruge studenata pedagogije Filozofskog fakulteta Osijek, vol.2, no. 2, pp. 93-100, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/234867. [Accessed: 20 December 2024]
Abstract
Rad prikazuje razlike između osnovnoškolske nastave povijesti u Hrvatskoj i Engleskoj, prema sadržajima osnovnih obrazovnih dokumenata tih država, a koji se odnose na samu nastavu. To su engleski kurikulum nastave povijesti (National curriculum in England: history programmes of study) te hrvatski Nacionalni okvirni kurikulum i Nastavni plan i program za osnovnu školu, a govori i o aktualnom prijedlogu kurikularne reforme u Republici Hrvatskoj. Nakon početnog objašnjavanja kulturnih razlika do kojih dolazi u ova dva sustava obrazovanja nastave povijesti, rad donosi kronološki prikaz razlika u sadržajima o kojima se učenici poučavaju. Zatim, rad objašnjava još neke razlike u ta dva sustava, poput prilagođenosti dobi učenika za pojedine nastavne sadržaje, odnosa nastave prema kontroverznim povijesnim temama i odnosu lokalne, nacionalne i globalne nastave povijesti.U pisanju rada korišteni su originalni obrazovni dokumenti te je donesena njihova temeljita analiza prema navedenim točkama.
Keywords
nastava povijesti; kurikulum; Hrvatska; Engleska; obrazovni stupnjevi; kontroverzne teme
Hrčak ID:
234867
URI
https://hrcak.srce.hr/234867
Publication date:
21.12.2018.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.068
*