Skip to the main content

Preliminary communication

Utjecaj integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije

Mladen Hraste ; University of Split, Faculty of Science, Split, Croatia
Ljubica Barbir


Full text: english pdf 609 Kb

page 539-550

downloads: 239

cite

Full text: croatian pdf 607 Kb

page 527-538

downloads: 515

cite


Abstract

Cilj ovog istraživanja je utvrditi i objasniti efikasnost integrirane nastave matematike i tjelesne i zdravstvene kulture na trajnost znanja iz geometrije kod učenika i učenica 4. razreda osnovne škole. Uzorak ispitanika činila je eksperimentalna (n=20) i kontrolna (n=18) grupa ispitanika. Uzorak varijabli činila je baterija testova iz geometrije. Test iz geometrije proveo se u dvije vremenske točke s odmakom od oko 60 dana. Eksperimentalna grupa ispitanika usvajala je predviđena matematička znanja isključivo preko kinezioloških operatora. Kontrolna grupa ispitanika znanja iz matematike usvajala je na nastavi matematike tradicionalnim načinom. Eksperiment se sastojao od 4 integrirana nastavna sata matematike i tjelesne i zdravstvene kulture. Na temelju rezultata univarijantne analize varijance dobiveni rezultati ukazuju da su dugoročni efekti integrirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture i matematike jednako dobri kao i podučavanje matematike prema smjernicama kurikuluma.

Keywords

integracija; pamćenje; poučavanje

Hrčak ID:

234970

URI

https://hrcak.srce.hr/234970

Publication date:

23.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.361 *