Skip to the main content

Preliminary communication

VIĐENJE MENADŽERA HRVATSKIH PODUZEĆA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKE PODUZEĆA*

Franja Kutnjak ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Iva Gregurec orcid id orcid.org/0000-0002-2429-0335 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Full text: croatian pdf 673 Kb

page 186-202

downloads: 326

cite


Abstract

Usvajanjem digitalne tehnologije u poslovanje svakog pojedinog poduzeća na današnjem dinamičnom i globalnom tržištu marke postaju sve važnija stavka u diferencijaciji proizvoda i usluga. Pritom se upravo marke najčešće ističu kao jamstvo ispunjenja određenih očekivanja potrošača od tih proizvoda ili usluga i stvaranja slike o vrijednosti samih maraka. Iako postoje razni faktori koji utječu na sam koncept vrijednost marke i na kupčevu percepciju te iste vrijednosti, s obzirom na današnje tržište u kojem društvene mreže svakim danom zauzimaju sve značajnije mjesto, postavlja se pitanje koji utjecaj društvene mreže imaju na marke poduzeća što je ujedno i tema ovog rada. Osim teorijske osnove marke i koncepta vrijednosti iste, uloge društvenih mreža za kreiranje marke, rad prikazuje i što se događa s markom iz perspektive menadžera hrvatskih poduzeća pojavom društvenih mreža. S ciljem dobivanja odgovora provedeno je kvalitativno istraživanjem provođenjem dubinskih intervjua na menadžerima hrvatskih poduzeća u svrhu prikupljanja primarnih podataka, čija je analiza prikazana u samom radu.

Keywords

marka; vrijednost marke; društvene mreže; internetska marketinška komunikacija; dubinski intervju

Hrčak ID:

236268

URI

https://hrcak.srce.hr/236268

Publication date:

15.3.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.074 *