Professional paper
PROVJERA ZNANJA U OSNOVNOJ ŠKOLI
Melanija Zavec
; Osnovna škola Breg, Ptuj, Slovenija
Abstract
Propis o procjeni i ocjenjivanju znanja očekuje od učitelja, da konsolidira i potvrde nastavni materijal prije ocjenjivanja. Nastavnici u školi to imamo na umu i slijedimo propisu. Prije ocjenjivanja koristimo različite načine provjere znanja, pri tome upotrebljavamo diferencijaciju rada i ispunjavamo ciljeve i standarde znanja. Želimo, da ponavljanje i provjeravanje bude što raznovrsnije i zanimljivije učenicima. Predstavit ću samo neke načine, koje koristim u nastavi: kvizove, igru čovječe ne ljuti se, sastavljanje zadatka prema Bloomovoj taksonomiji, govornim nastupanjem, igru pamćenja, uspoređujući dva teksta, s igrom ime, prezime, mjesto …, pisanjem „podajanke“, dramatizacijom i suradničkim pisanjem. Sve ove načine možemo međusobno i kombinirati ili im dodati i druge načine. Postoji mnogo opcija.
Keywords
propis o provjeri znanja, načini provjere znanja
Hrčak ID:
237746
URI
Publication date:
19.5.2020.
Visits: 1.080 *