Skip to the main content

Professional paper

PROVJERA ZNANJA U OSNOVNOJ ŠKOLI

Melanija Zavec ; Osnovna škola Breg, Ptuj, Slovenija


Full text: croatian pdf 391 Kb

page 183-191

downloads: 228

cite


Abstract

Propis o procjeni i ocjenjivanju znanja očekuje od učitelja, da konsolidira i potvrde nastavni materijal prije ocjenjivanja. Nastavnici u školi to imamo na umu i slijedimo propisu. Prije ocjenjivanja koristimo različite načine provjere znanja, pri tome upotrebljavamo diferencijaciju rada i ispunjavamo ciljeve i standarde znanja. Želimo, da ponavljanje i provjeravanje bude što raznovrsnije i zanimljivije učenicima. Predstavit ću samo neke načine, koje koristim u nastavi: kvizove, igru čovječe ne ljuti se, sastavljanje zadatka prema Bloomovoj taksonomiji, govornim nastupanjem, igru pamćenja, uspoređujući dva teksta, s igrom ime, prezime, mjesto …, pisanjem „podajanke“, dramatizacijom i suradničkim pisanjem. Sve ove načine možemo međusobno i kombinirati ili im dodati i druge načine. Postoji mnogo opcija.

Keywords

propis o provjeri znanja, načini provjere znanja

Hrčak ID:

237746

URI

https://hrcak.srce.hr/237746

Publication date:

19.5.2020.

Visits: 675 *