Skip to the main content

Professional paper

Samovrednovanje visokoškolske knjižnice – na primjeru knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku

Vesna Radičević ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Knjižnica


Full text: croatian pdf 515 Kb

page 83-98

downloads: 904

cite


Abstract

Samovrednovanje se u mnogim područjima i djelatnostima afirmiralo kao novi pristup analize kvalitete vlastite prakse koji se, uz vanjsko vrednovanje kvalitete, smatra najučinkovitijim mehanizmom za unapređivanje kvalitete određene djelatnosti. U procesu samovrednovanja knjižnice mogu primjenjivati različite metode od samoevaluacijskih upitnika, anketiranja korisnika, do SWOT- analiza, benchmarkinga i izrade razvojnih planova do drugih strateških dokumenata knjižnice. Rad opisuje proces samovrednovanja Knjižnice Filozofskog fakulteta u Osijeku, i ukazuje na potrebu utvrđivanja prijedloga modela samovrednovanja koji bi polazio ne samo od vrednovanja zasnovanog na kvantitativnom mjerenju opremljenosti knjižnica, nego i pokazatelja učinka knjižnica na kvalitetu nastave i uopće studiranja na fakultetu.

Keywords

samovrednovanje knjižnica, anketiranje korisnika, SWOT analiza, strateški dokumenti knjižnice

Hrčak ID:

239694

URI

https://hrcak.srce.hr/239694

Publication date:

9.6.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 1.446 *