Review article
https://doi.org/10.38190/ope.10.1.9
Intersubjektivnost i komunikacijska dinamika u obrazovanju za poduzetništvo
Irena Kiss
orcid.org/0000-0001-9246-8070
; School for Tourism, Catering and Trade Pula
Abstract
Interpersonalne vještine prvi su i osnovni preduvjet ostvarenju profesionalnih ciljeva pojedinca gotovo u svim zanimanjima, a posebno u onim u čijim se središtima nalaze ljudi. Kada je riječ o edukativnim programima koji obuhvaćaju poduzetničke teme, temeljni komunikacijski preduvjeti odnose se na kombinaciju vještina slušanja, opažanja i razumijevanja, kao i prenošenje ideja i emocija na način prikladan određenoj ciljnoj skupini. Stavovi o navedenoj temi osnovna su tema istraživanja „Utjecaj društvenih mreža na razvoj komunikacije“, provedenog među 142 osobe koje u okviru svoje edukacije slušaju predmet poduzetništvo. Istraživanjem su obuhvaćeni polaznici programa prekvalifikacije u izobrazbi odraslih (29%) i učenici završnih razreda srednje strukovne škole (71%). Rezultati provedenog istraživanja obrađeni su kombinacijom empirijske, komparativne i deskriptivne metode. Odgovori ispitanika ukazali su, između ostaloga, na sve veću zastupljenost virtualnog načina komuniciranja, koji zbog svoje brzine i praktičnosti postaje sveprisutan i nezamjenjiv te, s druge strane, na sve otežaniji verbalni izričaj kao njegovu izravnu posljedicu.
Keywords
interpersonalna komunikacija; obrazovanje usmjereno poduzetništvu; virtualno okružje
Hrčak ID:
239705
URI
Publication date:
24.6.2020.
Visits: 1.831 *