Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.38190/ope.10.1.9

Intersubjektivnost i komunikacijska dinamika u obrazovanju za poduzetništvo

Irena Kiss orcid id orcid.org/0000-0001-9246-8070 ; School for Tourism, Catering and Trade Pula


Full text: croatian pdf 812 Kb

page 117-131

downloads: 427

cite


Abstract

Interpersonalne vještine prvi su i osnovni preduvjet ostvarenju profesionalnih ciljeva pojedinca gotovo u svim zanimanjima, a posebno u onim u čijim se središtima nalaze ljudi. Kada je riječ o edukativnim programima koji obuhvaćaju poduzetničke teme, temeljni komunikacijski preduvjeti odnose se na kombinaciju vještina slušanja, opažanja i razumijevanja, kao i prenošenje ideja i emocija na način prikladan određenoj ciljnoj skupini. Stavovi o navedenoj temi osnovna su tema istraživanja „Utjecaj društvenih mreža na razvoj komunikacije“, provedenog među 142 osobe koje u okviru svoje edukacije slušaju predmet poduzetništvo. Istraživanjem su obuhvaćeni polaznici programa prekvalifikacije u izobrazbi odraslih (29%) i učenici završnih razreda srednje strukovne škole (71%). Rezultati provedenog istraživanja obrađeni su kombinacijom empirijske, komparativne i deskriptivne metode. Odgovori ispitanika ukazali su, između ostaloga, na sve veću zastupljenost virtualnog načina komuniciranja, koji zbog svoje brzine i praktičnosti postaje sveprisutan i nezamjenjiv te, s druge strane, na sve otežaniji verbalni izričaj kao njegovu izravnu posljedicu.

Keywords

interpersonalna komunikacija; obrazovanje usmjereno poduzetništvu; virtualno okružje

Hrčak ID:

239705

URI

https://hrcak.srce.hr/239705

Publication date:

24.6.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.271 *