Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.5

PARADIGMATSKA PROMIŠLJANJA O KULTURI MEDIJA I ODNOSIMA S JAVNOSTIMA

Mario Plenković ; University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, Croatia & Alma Mater Europaea – ECM, Maribor, Slovenia
Daria Mustić ; University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Zagreb, Croatia & Alma Mater Europaea – ECM, Maribor, Slovenia


Full text: english pdf 858 Kb

page 53-91

downloads: 600

cite


Abstract

U radu se izvješćuje o dijelu istraživačkih rezultata i postignuća na međunarodnim znanstvenim projektima: „Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju“(Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska) i „Strateški komunikacijski management“ (Alma Mater Europaea – EASA, Maribor, Slovenija). Cilj ovog istraživčkog rada je paradigmatska prezentacija i publiciranje zasebno odabranih tematskih medijskih istraživačkih paradigmi u jedan sustavni paradigmatski komunikacijski lanac koji afirmira kulturu, medije i odnose s javnostima (Case study: „Media, Culture and Public Relations“ (2012.- 2020.). U radu je korištena kvalitativna i kvantitativna paradigmatska ontološka, epistemiološka, aksiološka, retorička i komunikološka istraživačka metodologija. Projektno paradigmatsko istraživanje je provedeno u vremenskim istraživačkim granicama od 2012. do 2020.godine. Dobiveni istraživački rezultati i provedena komunikološka analiza suštine i oblika kulture medijske komunikacije i odnosa s javnostima je novi paradigmatski znanstveni doprinos kulturi medijske komunikacije i unapređenju uloge i funkcije odnosa s javnostima u novom inkluzivnom informacijskom društvu.

Keywords

Komunikacijska znanost; paradigma; kultura; mediji; odnosi s javnošću; medijska komunikacija

Hrčak ID:

240176

URI

https://hrcak.srce.hr/240176

Publication date:

30.6.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.559 *