Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.15516/cje.v22i2.3499

Kolegij Logički dizajn temeljen na otvorenim obrazovnim materijalima

Birim Balcı orcid id orcid.org/0000-0002-4554-4592 ; Manisa Celal Bayar University,Department of Computer Engineering,Manisa / Turkey
Birol Çiloğlugil orcid id orcid.org/0000-0003-3589-9135 ; Ege University,Department of Computer Engineering,Izmir / Turkey
Mustafa Murat İnceoğlu orcid id orcid.org/0000-0001-6068-1440 ; Ege University,Department of Computer Education and Instructional Technology,Izmir / Turkey


Full text: english pdf 699 Kb

page 515-562

downloads: 246

cite

Full text: croatian pdf 699 Kb

page 515-562

downloads: 179

cite


Abstract

Logički dizajn jedan je od glavnih kolegija mnogih inženjerskih smjerova te predstavlja osnovu daljnjih kolegija u području hardverskih tehnologija. U ovome istraživanju prikazano je kako je nastava kolegija Logički dizajn osmišljena uz pomoć otvorenih obrazovnih materijala. U skladu s tim, pripremljen je nastavni plan i program, slajdovi, priručnik za laboratorijske vježbe s pripadajućim opisima eksperimenata i simulacija, videosnimke eksperimenata, zadaci i primjeri. Cilj je ovoga istraživanja utvrditi utjecaj provedbe kolegija Logički dizajn uz pomoć otvorenih nastavnih materijala na uspjeh studenata. Također je cilj i saznati mišljenja studenata o takvom nastavnom pristupu. Istraživanje je provedeno pomoću metode mješovitog pristupa eksperimentalnom istraživanju, s predtestom i post-testom za kontrolnu skupinu. Istraživanje je provedeno na Sveučilištu Manisa Celal Bayar u Turskoj tijekom ljetnog semestra u akademskoj godini 2017./2018., na uzorku od 68 studenata inženjerstva. Dok su studenti iz eksperimentalne skupine kroz ovaj kolegij prolazili uz pomoć otvorenih nastavnih materijala, za kontrolnu skupinu održana je samo uobičajena nastava. Kvantitativni podaci prikupljeni su pomoću testa postignuća, koji se sastojao od pitanja otvorenoga tipa i upitnika. Kvalitativni podaci prikupljeni su pomoću polustrukturiranih intervjua s fokusnom grupom. Rezultati su detaljno analizirani kako bi se dobile sugestije za reviziju kolegija. Na kraju se raspravlja o smjernicama za daljnji rad.

Keywords

postignuća; nacrt kolegija; otvoreni nastavni materijali; obrazovanje na tehničkim fakultetima; Logički dizajn

Hrčak ID:

241000

URI

https://hrcak.srce.hr/241000

Publication date:

24.6.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.128 *