Skip to the main content

Professional paper

STAVOVI STUDENATA O ZNAČAJU TEČNOSTI I TOČNOSTI PRI UČENJU STRANOG JEZIKA

Marija Krstinić orcid id orcid.org/0000-0002-4551-0552 ; Zagreb University of Applied Sciences


Full text: english pdf 61 Kb

page 191-196

downloads: 2.024

cite


Abstract

Točnost i tečnost dva su čimbenika koji mogu odrediti budući uspjeh učenika engleskog jezika. Točnost je sposobnost tvorenja ispravnih rečenica koristeći pravilnu gramatiku i vokabular. Tečnost je sposobnost da se čita, govori ili piše glatko, lako i izražajno. Drugim riječima, govornik može čitati, razumjeti i reagirati na jeziku jasno i sažeto, dok istodobno prenosi značenje i kontekst. Tečnost se obično povećava kako učenici napreduju od početnih do naprednih faza čitanja i pisanja. Nastavnici jezika koji naglasak stavljaju na tečnost time svojim učenicima pomažu da se izražavaju na tečnom engleskom. Više pažnje posvećuju značenju i kontekstu i manje se bave gramatičkim pogreškama. Pronalaženje ravnoteže između točnosti i tečnosti trebao bi biti osnovni cilj nastavnika engleskog. Podučavanje engleskog za posebne namjene je uvijek bio izazov za nastavnike stranih jezika. Ovaj rad traži odgovor na pitanje koja od ovih jezičnih kompetencija je studentima važnija.

Keywords

Tečnost, točnost, engleski jezik za posebne namjene, značenje i forma, analiza potreba.

Hrčak ID:

241623

URI

https://hrcak.srce.hr/241623

Publication date:

27.7.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 3.220 *