Professional paper
UTJECAJ PAŽLJIVOSTI NA GLAZBENU BAJKU - OD IDEJE DO IZVEDBE
Katja Zupančič Krajnc
; III. gimnazija Maribor, Slovenija
Abstract
Za svakog učenika koji završi devet godina osnovne škole veliki je korak u životu kada mora odlučiti što će raditi i što uopće želi raditi u životu. To je slučaj i nakon završetka srednje škole, iako je učenik pohađao strukovnu školu, za koju se opredijelio za stjecanje profesije do kraja četiri godine; u našem slučaju govorimo o srednjoj obrazovnoj školi koja vam nakon uspješno položene stručne mature daje i profesiju, a to je pomoćna učiteljica. Povezivanje vrtića i predškolskog obrazovanja sa srednjim strukovnim obrazovanjem od ključnog je značenja za kvalitetu obrazovanja učenika, posebno na početku njegove karijere. Uključivanje elemenata pažljivosti vrlo je važno. Utjecaj pažljivosti i razumijevanja može dovesti do boljeg odnosa i povezanosti između djeteta i odgojitelja. Koordinirana suradnja škole i vrtića s jedne je strane uspješna motivacija za školski rad učenika, a s druge strane dobrodošla diverzifikacija svakodnevne vrtićke rutine. Glazbena bajka predstavlja jedan od ciljeva Kurikuluma u vrtićima. To je tema učenja koja se stvara u fazama - od ideje, preko interdisciplinarnog povezivanja nastavnika, samostalnog rada učenika, do stvarne primjene krajnjeg proizvoda - izvođenja u vrtiću. Kada nastavnici u stvaranje glazbene bajke uključe elemente pažljivosti i preuzmu ulogu mentora u procesu, a učenici su skupina koja uči dizajnira bajku s naglašenom poučnom notom, uspjeh ne može izostati. O kvaliteti obavljenog posla najbolje svjedoče reakcije mališana - naše ciljne publike.
Keywords
povezanost, suradnja, glazbena bajka, neovisnost, predstava.
Hrčak ID:
242202
URI
Publication date:
21.8.2020.
Visits: 757 *