Skip to the main content

Professional paper

UČENJE UČENJA I FORMATIVNO PRAĆENJE SUDJELOVANJE U SKUPINI ZA ŠKOLSKI SAVJETODAVNI RAD I FORMATIVNO PRAĆENJE

Marija Baškarad ; Osnovna šola Duplek, Korenska cesta 31, 2241 Spodnji Duplek, Slovenija


Full text: croatian pdf 610 Kb

page 100-110

downloads: 944

cite


Abstract

Predstavljam primjer dobre prakse podučavanja strategije učenja mentalne mape. Rad je proveden u trećem razredu prema načelima formativnog praćenja. Opisala sam: korake rada u razredu, kako pristupiti podučavanju strategijama učenja, kako s učenicima definirati kriterije uspješnosti, kako navesti učenike na samoanalizu, kako bi učenici trebali dati kritiku svojim vršnjacima, kako bi učenici trebali kritički ocijeniti svoj rad. Rad je održan s čitavim razredom, uz pomoć razrednice.

Keywords

mentalna mapa, rad u razredu, dokazi učenja, učenje na pogreškama, strategija učenja, određivanje kriterija uspješnosti

Hrčak ID:

246377

URI

https://hrcak.srce.hr/246377

Publication date:

1.1.2021.

Visits: 1.499 *