Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.5559/di.29.4.02

Stavovi studenata prema primjeni mobilne proširene stvarnosti u visokom obrazovanju

Ivan Stojšić orcid id orcid.org/0000-0003-3671-1624 ; University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Novi Sad, Serbia
Anđelija Ivkov-Džigurski orcid id orcid.org/0000-0001-5267-2384 ; University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Novi Sad, Serbia
Olja Maričić orcid id orcid.org/0000-0003-4549-3438 ; University of Novi Sad, Faculty of Education in Sombor, Sombor, Serbia
Jelena Stanisavljević ; University of Belgrade, Faculty of Biology, Belgrade, Serbia
Jelena Milanković Jovanov ; University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Novi Sad, Serbia
Tamara Višnić orcid id orcid.org/0000-0003-0867-0837 ; University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Novi Sad, Serbia


Full text: english pdf 273 Kb

page 535-554

downloads: 1.226

cite


Abstract

Virtualna i proširena stvarnost izašle su iz okvira
akademskih i industrijskih laboratorija i stekle su globalnu
pozornost. Trenutačno se fokus pomaknuo sa samih
tehnologija prema pronalaženju odgovarajuće primjene u
poučavanju i učenju. U ovom radu istraživani su stavovi
studenata o primjeni mobilne proširene stvarnosti u visokom
obrazovanju (s naglaskom na augmentiranim udžbenicima). Rezultati su pokazali da studenti imaju uglavnom pozitivan
stav, a zaključeno je i da ne postoji statistički značajna
razlika u mišljenju između STEM (znanost, tehnologija,
inženjerstvo i matematika) i ne-STEM studenata o ovoj temi.
Na temelju rezultata istraživanja mogu se predložiti daljnja
istraživanja i integracija ove tehnologije u postavke visokog
obrazovanja.

Keywords

proširena stvarnost; augmentirani udžbenik; visoko obrazovanje; stavovi studenata

Hrčak ID:

246647

URI

https://hrcak.srce.hr/246647

Publication date:

25.11.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 3.348 *