Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.5559/di.29.4.02
Stavovi studenata prema primjeni mobilne proširene stvarnosti u visokom obrazovanju
Ivan Stojšić
orcid.org/0000-0003-3671-1624
; Sveučilište u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet, Novi Sad, Srbija
Anđelija Ivkov-Džigurski
orcid.org/0000-0001-5267-2384
; Sveučilište u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet, Novi Sad, Srbija
Olja Maričić
orcid.org/0000-0003-4549-3438
; Sveučilište u Novom Sadu, Pedagoški fakultet u Somboru, Sombor, Srbija
Jelena Stanisavljević
; Sveučilište u Beogradu, Biološki fakultet, Beograd, Srbija
Jelena Milanković Jovanov
; Sveučilište u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet, Novi Sad, Srbija
Tamara Višnić
orcid.org/0000-0003-0867-0837
; Sveučilište u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet, Novi Sad, Srbija
Sažetak
Virtualna i proširena stvarnost izašle su iz okvira
akademskih i industrijskih laboratorija i stekle su globalnu
pozornost. Trenutačno se fokus pomaknuo sa samih
tehnologija prema pronalaženju odgovarajuće primjene u
poučavanju i učenju. U ovom radu istraživani su stavovi
studenata o primjeni mobilne proširene stvarnosti u visokom
obrazovanju (s naglaskom na augmentiranim udžbenicima). Rezultati su pokazali da studenti imaju uglavnom pozitivan
stav, a zaključeno je i da ne postoji statistički značajna
razlika u mišljenju između STEM (znanost, tehnologija,
inženjerstvo i matematika) i ne-STEM studenata o ovoj temi.
Na temelju rezultata istraživanja mogu se predložiti daljnja
istraživanja i integracija ove tehnologije u postavke visokog
obrazovanja.
Ključne riječi
proširena stvarnost; augmentirani udžbenik; visoko obrazovanje; stavovi studenata
Hrčak ID:
246647
URI
Datum izdavanja:
25.11.2020.
Posjeta: 3.348 *