Preliminary communication
https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.2.2.35
UPRAVLJANJE IMPRESIJAMA
Zoran Tomić
; Faculty of Humanities and Social Sciences of the University of Mostar, Mostar, B&H
Ivan Tomić
orcid.org/0000-0002-7086-7158
; University of Graz, Graz, Austria
Davor Pavić
; Prefect's Office of Split-Dalmatia County, Split, Croatia
Abstract
Autori istražuju fenomen upravljanja impresijama kao proces u kojemu pojedinci pokušavaju utjecati na percepciju koju ljudi imaju o osobi, nečemu ili nekom događaju. U tom kontekstu ukazuju na značenje i tehnike koje pojedinci koriste preko samoprezentacije, samopromocije, samoučinkovitosti, samosvijesti i pozitivnih iluzija. Upravljanje dojmom može biti svjestan ili podsvjestan proces. U većini slučajeva, ljudi koji upravljaju dojmom pokušavaju uskladiti percepciju drugih ljudi s njihovim ciljevima. Impresijama se upravlja i u javnome, ali i privatnom prostoru. Želja da se lijepo izgleda i da se tako predstavi, stara je koliko i sam čovjek.
Keywords
Hrčak ID:
247240
URI
Publication date:
4.12.2020.
Visits: 2.092 *