Skip to the main content

Review article

ODREĐIVANJE MARKETING STRATEGIJE U POSLOVANJU TURISTIČKE AGENCIJE

Samer Dolovac ; magistrand, Sveučilište/Univerzitet “VITEZ” Fakultet poslovne ekonomije
Dario Jerković


Full text: croatian pdf 847 Kb

page 65-77

downloads: 856

cite


Abstract

Prilagođavanje dinamičnom poslovnom okruženju bit je suvremenog koncepta strateškog marketinga gdje kupci i tržište imaju središnju poziciju. Proces strateškog marketinga fazno je kontinuirana značajka koja se sastoji od analize čimbenika okoliša i tvrtke, formuliranja i odabira, te provedbe strateških ideja s konačnom kontrolom i revizijom. Stalnim pregledom ovih koraka želi se odabrati optimalna strateška rješenja u skladu sa specifičnostima prilika, ciljeva i raspoloživih resursa. Definiranje i oblikovanje kombinacije marketinških strategija u konačnici daje smjernice za stvaranje odgovarajuće marketinške kombinacije kroz različite taktike u akciji na odabranim ciljnim tržištima i segmentima kupaca. U primjeni koncepta strateškog marketinga moraju se uzeti u obzir specifičnosti djelatnosti u kojoj tvrtka posluje, položaj industrije s atraktivnošću u poslovnom okruženju i budući trendovi, što je također karakteristično za turističku industriju. U radu se istražuje definicija i primjena marketinške strategije u poslovanju putničke agencije X u kojoj rezultati pokazuju primjenu različitih strateških modela u obliku kombinacija kombinacija za različita poslovna područja, odnosno asortimane i turističke proizvode.

Keywords

marketinška strategija, turističko poslovno okruženje, putnička agencija.

Hrčak ID:

247325

URI

https://hrcak.srce.hr/247325

Publication date:

7.12.2020.

Visits: 1.352 *