Review article
https://doi.org/10.38003/sv.69.1.3
Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama
Marina Đuranović
orcid.org/0000-0001-7199-5488
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Irena Klasnić
orcid.org/0000-0002-0315-3104
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Irena Matešić
; Preschool Travno, Zagreb
Abstract
Uz obitelj, predškolske ustanove predstavljaju najvažniji čimbenik rasta i razvoja djeteta predškolske dobi. To su mjesta dječjega življenja, razvoja, učenja i igre. Kurikulum predškolskih ustanova mora biti fleksibilan, otvoren, prilagođen dječjim potrebama i mogućnostima. Kreativnost mora biti temelj predškolskoga kurikuluma. Dječja se kreativnost može poticati i razvijati kroz sve aktivnosti u predškolskim ustanovama: igru, glazbene, likovne, dramske, kineziološke i brojne druge aktivnosti. U poticanju dječje kreativnosti važnu ulogu imaju odgojitelji, a da bi ju kod djece uspješno razvijali moraju biti svjesni njezine važnosti te i sami trebaju raditi u okruženju koje potiče njihovu kreativnost.
Cilj je ovoga rada osvijestiti važnost poticanja i razvoja dječje kreativnosti i stvaralaštva još od najranije dječje dobi kao jedne od osam ključnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje.
Keywords
kreativnost; odgojitelj; otvoreni kurikulum; predškolska ustanova; stvaralaštvo
Hrčak ID:
247377
URI
Publication date:
24.11.2020.
Visits: 8.318 *