Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.38003/sv.69.1.3

Poticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama

Marina Đuranović orcid id orcid.org/0000-0001-7199-5488 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Irena Klasnić orcid id orcid.org/0000-0002-0315-3104 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Irena Matešić ; Dječji vrtić „Travno“, Zagreb


Puni tekst: engleski pdf 397 Kb

str. 111-132

preuzimanja: 698

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 394 Kb

str. 89-110

preuzimanja: 5.163

citiraj


Sažetak

Uz obitelj, predškolske ustanove predstavljaju najvažniji čimbenik rasta i razvoja djeteta predškolske dobi. To su mjesta dječjega življenja, razvoja, učenja i igre. Kurikulum predškolskih ustanova mora biti fleksibilan, otvoren, prilagođen dječjim potrebama i mogućnostima. Kreativnost mora biti temelj predškolskoga kurikuluma. Dječja se kreativnost može poticati i razvijati kroz sve aktivnosti u predškolskim ustanovama: igru, glazbene, likovne, dramske, kineziološke i brojne druge aktivnosti. U poticanju dječje kreativnosti važnu ulogu imaju odgojitelji, a da bi ju kod djece uspješno razvijali moraju biti svjesni njezine važnosti te i sami trebaju raditi u okruženju koje potiče njihovu kreativnost.
Cilj je ovoga rada osvijestiti važnost poticanja i razvoja dječje kreativnosti i stvaralaštva još od najranije dječje dobi kao jedne od osam ključnih kompetencija za cjeloživotno obrazovanje.

Ključne riječi

kreativnost; odgojitelj; otvoreni kurikulum; predškolska ustanova; stvaralaštvo

Hrčak ID:

247377

URI

https://hrcak.srce.hr/247377

Datum izdavanja:

24.11.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 8.318 *