Review article
https://doi.org/10.46672/zsl.5.5.10
Pandora streaming radio: saturacija u industriji streaming platfo
Joško Lozić
; Sveučilište Sjever
Abstract
Razvoj interneta i digitalizacija proizvodnih procesa izravno su utjecali na radikalne zaokrete u menadžerskim strategijama medijske industrije. Nove medijske industrije razvijale su se usporedo s naglim tehnološkim napretkom te su rušile barijere koje su izgrađene u prošlom stoljeću. Streaming industrija dio je nove medijske industrije koja nastaje u 21. stoljeću, a već pokazuje znakove saturacije te se konkurenti udružuju kako bi zadržali i proširili tržišni udio. Cilj je ovog rada analizirati menadžerske strategije i način upravljanja platformom Pandora Media u kontekstu financijskog poslovnog rezultata. Analiza rezultata poslovanja ukazuje na gubitke koje Pandora Media ostvaruje iz operativnog poslovanja, ali i potpunu promjenu menadžerskih strategija. Iako pripada obitelji novih medijskih industrija, odnosno nove menadžerske paradigme, Pandora Media vratila se u okrilje klasičnog menadžerskog modela zadržavajući temeljna obilježja streaming industrije. Streaming industrija, iako jedna od najmlađih industrija unutar medijske industrije, već bilježi prve znakove zasićenja.
Keywords
bundling; ekonomija platformi; medijska industrija; Pandora Media; streaming industrija
Hrčak ID:
247409
URI
Publication date:
9.12.2020.
Visits: 1.219 *