Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.46672/zsl.5.5.10

Pandora streaming radio: saturacija u industriji streaming platfo

Joško Lozić ; Sveučilište Sjever


Full text: croatian pdf 566 Kb

page 137-157

downloads: 294

cite


Abstract

Razvoj interneta i digitalizacija proizvodnih procesa izravno su utjecali na radikalne zaokrete u menadžerskim strategijama medijske industrije. Nove medijske industrije razvijale su se usporedo s naglim tehnološkim napretkom te su rušile barijere koje su izgrađene u prošlom stoljeću. Streaming industrija dio je nove medijske industrije koja nastaje u 21. stoljeću, a već pokazuje znakove saturacije te se konkurenti udružuju kako bi zadržali i proširili tržišni udio. Cilj je ovog rada analizirati menadžerske strategije i način upravljanja platformom Pandora Media u kontekstu financijskog poslovnog rezultata. Analiza rezultata poslovanja ukazuje na gubitke koje Pandora Media ostvaruje iz operativnog poslovanja, ali i potpunu promjenu menadžerskih strategija. Iako pripada obitelji novih medijskih industrija, odnosno nove menadžerske paradigme, Pandora Media vratila se u okrilje klasičnog menadžerskog modela zadržavajući temeljna obilježja streaming industrije. Streaming industrija, iako jedna od najmlađih industrija unutar medijske industrije, već bilježi prve znakove zasićenja.

Keywords

bundling; ekonomija platformi; medijska industrija; Pandora Media; streaming industrija

Hrčak ID:

247409

URI

https://hrcak.srce.hr/247409

Publication date:

9.12.2020.

Visits: 778 *