Croatology, Vol. 11 No. 1, 2020.
Review article
Upravljanje ključnim problemima u poslovanju
Jelena Jurišić
; Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu
Žanina Žigo
; Hrvatsko katoličko sveučilište
Abstract
Tvrtke se u svojemu djelovanju često susreću s različitim problemima. Neki su očekivani, drugi ne, neki su jednostavni, a drugi složeni, jedini su lako rješivi, ostali teže. Posebnu ulogu u poslovanju ima tzv. upravljanje ključnim problemima čija je uloga pripremiti organizaciju na pravodobno djelovanje i utjecanje na promjenu kako bi se izbjegla moguća kriza. Budući da njihova važnost raste u kriznim situacijama, presudno značenje ima njihovo prepoznavanje, analiziranje i upravljanje. Ovaj rad doprinosi razumijevanju uloge upravljanja ključnim problemima (engl. issues management) u upravljanju kriznim događajima kroz teorijsku analizu odabrane strane i domaće literature. Cilj je ovoga teorijskoga rada opisati utjecaje i prednosti upravljanja ključnim problemima u poslovanju te njihovo ispreplitanje s rizicima i krizama kako bismo bili u mogućnosti uspješno upravljati organizacijom.
Poslovne organizacije dio su sredine i društva u kojem posluju, te se i njihovi interesi trebaju uzeti u obzir prilikom javnih rasprava. Stoga je neophodno da prepoznaju važnost odnosa s javnošću, tj. važnost komunikacije i dijaloga, kako s dionicima tako i s medijima kako bi se pronašlo kvalitetno rješenje za sve uključene strane. Rad pokazuje kako je upravljanje ključnim problemima važno za poslovne organizacije jer na taj način one same imaju mogućnost spriječiti nastanak krize, a ako se ona i dogodi, u većini slučajeva ne će biti presudna za opstojnost poslovanja jer se njome upravljalo prije, tijekom i nakon izbijanja.
Keywords
ključni problem; upravljanje ključnim problemima; krizni događaj; rizik
Hrčak ID:
247702
URI
Publication date:
11.12.2020.
Visits: 1.438 *