Skip to the main content

Review article

Poučavanje engleskoga kao stranoga jezika (TEFL) u digitalnom dobu: uporaba računalno potpomognutih aplikacija

Sanja Krimer Gaborović orcid id orcid.org/0000-0001-8179-521X ; Department of Mathematics, Physics and Foreign Languages, Faculty of Civil Engineering of Subotica University of Novi Sad Kozaračka 2a, 24000 Subotica, Serbia
Josip Ivanović ; Department of Social Sciеnces and Humanities, Hungarian Language Teacher Training Faculty of Subotica University of Novi Sad Strosmajerova 11, 24000 Subotica, Serbia


Full text: english pdf 515 Kb

page 681-715

downloads: 816

cite

Full text: croatian pdf 515 Kb

page 681-715

downloads: 327

cite


Abstract

U suvremenom svijetu, koji je pretrpio veliku tehnološku revoluciju, mnoštvo dostupnih
digitalnih uređaja i elektroničkih sadržaja, kao i velika digitalizacija informacija,
znanja i svakodnevne komunikacije, prouzročili su postupno približavanje
svakodnevne komunikacije i računalnih tehnologija. U svjetlu tih navoda, cilj rada
je istražiti kako i zašto digitalni resursi mogu igrati presudnu ulogu u prihvaćanju
novoga pristupa poučavanju engleskoga kao stranoga jezika (eng. krat. TEFL). Budući
da je negiranje pojave novih metoda širenja znanja dugoročno neuspješna strategija
za poučavanje, informacijske i komunikacijske tehnologije (eng. krat. ICT), trebalo
bi svrhovito biti ugrađene u modernu učionicu stranih jezika, gdje učenje (jezika)
pomoću računala (engl. krat. CALL) postaje novi imperativ dobre TEFL prakse. U
stimulativnom nastavnom okruženju, primjena CALL-a može pospješiti interes i
motivaciju učenika koji su rođeni digitalci. S tim u svezi, rad se bavi primjenom vrsta
CALL aplikacija u EFL učionicama.

Keywords

digitalno doba; TEFL perspektive

Hrčak ID:

247858

URI

https://hrcak.srce.hr/247858

Publication date:

30.9.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 2.121 *