Skip to the main content

Preliminary communication

Učenje u osnovnoj školi potpomognuto kvizovima

Olivera Iskrenović-Momčilović orcid id orcid.org/0000-0003-0162-4416 ; Faculty of Education University of Novi Sad Podgorička 4, 25101 Sombor, Serbia


Full text: english pdf 245 Kb

page 913-933

downloads: 423

cite

Full text: croatian pdf 245 Kb

page 913-933

downloads: 399

cite


Abstract

U suvremenom poučavanju okruženom novom tehnologijom učitelj bi morao
osmisliti aktivnosti koje će potaknuti učenike na aktivno sudjelovanje u procesu
usvajanja znanja. Korištenje kvizova u poučavanju razvija kompetitivni duh,
kreativnost i točnost kod učenika, osigurava aktivnost i motivaciju učenika
u procesu usvajanja znanja. Ovaj rad proučava učinkovitost Kahoot kviza u
poučavanju nastavnoga predmeta Priroda i društvo kod učenja osnovnih pojmova
reljefa u osnovnoj školi. Analiza je pokazala da postoji statistički značajna razlika
u postignuću kod učenika koji su učili na klasične načine i onih koji su se u učenju
koristili Kahoot kvizom. Dobiveni rezultati u pozitivnoj su korelaciji s ocjenom iz
predmeta Priroda i društvo i pokazuju da ne postoje razlike u postignuću između
dječaka i djevojčica. Može se zaključiti da kviz, kao alternativan način učenja,
ima praktičnu primjenu u poučavanju koja omogućuje kognitivni, motivacijski,
emocionalni i društveni razvoj učenika. Učenici percipiraju rješavanje kviza kao
igru koja pozitivno utječe na usvajanje i razumijevanje nastavnoga sadržaja.

Keywords

Kahoot, kviz, Priroda i društvo, poučavanje, učenici

Hrčak ID:

247864

URI

https://hrcak.srce.hr/247864

Publication date:

30.9.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.741 *