Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.21464/mo.27.2.11

Europska dimenzija u obrazovanju u udžbenicima geografije u hrvatskim osnovnim školama: Naučene lekcije i buduća očekivanja

Bojana Vignjević Korotaj orcid id orcid.org/0000-0002-6588-9723 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Rijeka, Croatia
Jasminka Ledić ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Rijeka, Croatia
Ivana Miočić ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Rijeka, Croatia


Full text: english pdf 364 Kb

page 171-192

downloads: 446

cite


Abstract

Pristupanje Republike Hrvatske članstvu u Europskoj uniji, donijelo je, između ostalog, promjene u obrazovnim politikama putem koncepta europske dimenzije u obrazovanju. Koncept europske dimenzije u obrazovanju uspješno pronalazi svoje mjesto u Nacionalnom okvirnom kurikulumu, međutim ne postoje detaljnije analize putem kojih bi se utvrdilo je li ovaj koncept prepoznat i u nastavnim materijalima, točnije u udžbenicima. Stoga je cilj ovog istraživanja utvrditi je li i na koji način europska dimenzija u obrazovanju prisutna u udžbenicima geografije za osnovnu školu. Rezultati istraživanja pokazali su da je ideja europske dimenzije u obrazovanju dominantno prisutna u obliku činjeničnog znanja o Europi što nastavnicima i učenicima ne pruža dovoljno mogućnosti za razvoj stavova i kritičkog osvrta na spomenute teme.

Keywords

europska dimenzija u obrazovanju; udžbenici geografije; komparativna analiza udžbenika; osnovne škole

Hrčak ID:

247970

URI

https://hrcak.srce.hr/247970

Publication date:

16.12.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.280 *