Informatologia, Vol. 53 No. 3-4, 2020.
Professional paper
https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.7
PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U POUČAVANJU SUVREMENE UMJETNOSTI
Suzana Tomaš
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, Croatia
Julija Tomasović
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, Croatia
Dubravka Kuščević
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, Croatia
Abstract
Razvoj suvremenih tehnologija uz primjenu pedagogijskih načela omogućio je novu obrazovnu paradigmu e-učenja što predstavlja kvalitetnu podršku učiteljima u prijenosu znanja. U ovom radu prikazane su mogućnosti primjene sustava e-učenja u nastavi likovne kulture u poučavanju suvremene umjetnosti. Dobro oblikovan i primijenjeni nastavni sadržaj u sustavu e-učenja omogućava različite scenarije učenja, poučavanja i testiranja znanja suvremene umjetnosti. Suvremena umjetnost postaje komunikacija unutar koje promatrač postaje interpretator različitih razina značenja koje posjeduje umjetničko djelo. U istraživanju koje je predstavljalo obrazovni eksperiment sudjelovalo je 57 učenika iz dvije osnovne škole u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Utvrdili smo postojanje razlika u znanju i preferencijama učenika četvrtog razreda osnovne škole prema suvremenoj umjetnosti s obzirom na način podučavanja. Rezultati pokazuju da učeničke preferencije suvremene umjetnosti rastu u skupini koja je poučavana preko sustava Moodle i skupini učenika koja je stvarala na tragu suvremene umjetnosti. Učenici su iskazali zadovoljstvo učenjem suvremene umjetnosti na Moodle. Razlika rezultata početnog i završnog testiranja znanja pokazala je statističku značajnost u skupinama koje su se likovno educirale. Moodle pruža mogućnosti učenja različitog sadržaja, između ostalog i suvremene umjetnosti u osnovnoj školi.
Keywords
studenti; suvremena umjetnost; Moodle; učenje
Hrčak ID:
249533
URI
Publication date:
30.12.2020.
Visits: 2.224 *