Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.32914/i.53.3-4.7

PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U POUČAVANJU SUVREMENE UMJETNOSTI

Suzana Tomaš ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, Croatia
Julija Tomasović ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, Croatia
Dubravka Kuščević ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, Croatia


Full text: english pdf 801 Kb

page 202-212

downloads: 425

cite

Full text: croatian pdf 801 Kb

page 202-212

downloads: 434

cite


Abstract

Razvoj suvremenih tehnologija uz primjenu pedagogijskih načela omogućio je novu obrazovnu paradigmu e-učenja što predstavlja kvalitetnu podršku učiteljima u prijenosu znanja. U ovom radu prikazane su mogućnosti primjene sustava e-učenja u nastavi likovne kulture u poučavanju suvremene umjetnosti. Dobro oblikovan i primijenjeni nastavni sadržaj u sustavu e-učenja omogućava različite scenarije učenja, poučavanja i testiranja znanja suvremene umjetnosti. Suvremena umjetnost postaje komunikacija unutar koje promatrač postaje interpretator različitih razina značenja koje posjeduje umjetničko djelo. U istraživanju koje je predstavljalo obrazovni eksperiment sudjelovalo je 57 učenika iz dvije osnovne škole u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Utvrdili smo postojanje razlika u znanju i preferencijama učenika četvrtog razreda osnovne škole prema suvremenoj umjetnosti s obzirom na način podučavanja. Rezultati pokazuju da učeničke preferencije suvremene umjetnosti rastu u skupini koja je poučavana preko sustava Moodle i skupini učenika koja je stvarala na tragu suvremene umjetnosti. Učenici su iskazali zadovoljstvo učenjem suvremene umjetnosti na Moodle. Razlika rezultata početnog i završnog testiranja znanja pokazala je statističku značajnost u skupinama koje su se likovno educirale. Moodle pruža mogućnosti učenja različitog sadržaja, između ostalog i suvremene umjetnosti u osnovnoj školi.

Keywords

studenti; suvremena umjetnost; Moodle; učenje

Hrčak ID:

249533

URI

https://hrcak.srce.hr/249533

Publication date:

30.12.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 2.224 *