Skip to the main content

Original scientific paper

Testiranje znanja stranoga jezika - što nam otkrivaju usmena izvješća

Marta Medved Krajnović ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Renata Šamo ; Juraj Dobrila University of Pula, Pula, Croatia


Full text: english pdf 1.425 Kb

page 283-299

downloads: 705

cite


Abstract

U članku se raspravlja o problematici testiranja komunikacijske jezične kompetencije
učenika stranoga jezika. Akcenat je na usmenim izvješćima učenika kao
načinu da se stekne uvid u učeničke strategije rješavanja testova i kognitivne
procese koje pri tom koriste, kao i o načinu provjere valjanosti i pouzdanosti
testa. Prikazani su i rezultati istraživanja u kojem su učenici osnovne škole
trebali primijeniti verbalne protokole dok su rješavali tri različita cloze-testa.
Istraživanje je potvrdilo da su osnovnoškolci sposobni rješavati test i istovremeno
izvještavati o tome te da su informacije dobivene tim usmenim izvješćima vrlo
bitne za pouzdaniju interpretaciju učeničkih rezultata na testu.

Keywords

vrednovanje; komunikacijska jezična kompetencija; učenik drugoga/stranoga jezika; usmena izvješća; strategije rješavanja testa

Hrčak ID:

23121

URI

https://hrcak.srce.hr/23121

Publication date:

17.4.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 1.628 *